n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מכון פילאטיס בעיר מציג: הדרת גברים

מכון פילאטיס בעיר מציג: הדרת גברים

מכון הפילאטיס ״ריבו״ מפרסם אימונים לנשים בלבד.הגברים בעיר מצד שני מרגישים שמדובר באפליה מגדרית

אימוני פילאטיס לאזרחים ותיקים במרחב הציבורי בחולון צולם בגן הבנים. צילו

מכון פילאטיס בעיר, שלו מספר סניפים באזורים שונים מפרסם בימים האחרונים את השירותים שלו, אלא שגברים שרצו להנות מהמחיר האטרקטיבי שמוצע גילו שמדובר במכון שמיועד רק לנשים.

״הרי אם היה דבר כזה רק לגברים היה מוקם פה קול צעקה וארגוני נשים היו זועמות על ההחלטה הזו, אז למה להן מותר לעשות את זה?״ תוהה תושב העיר ומוסיף, ״הפרסומים שלהם מדברים בבירור על הדרת גברים מהמקום וזה מזעזע, מה הופך אותי לפחות טוב מנשים שרוצות לבוא ולעשות אימון פילאטיס שלעיתים הוא אפילו רפואי״ הוא אומר.

תושב העיר שניסה גם הוא להירשם נתקל בתגובה דומה.״קראתי את הפרסומים ולא האמנתי, התקשרתי כדי לנסות להירשם והסבירו לי בצורה שלא משתמעת לשתי פנים שמדובר במכון לנשים בלבד. מדבריפ פה כל הזמן על הדתה והדרה וכשזה נוגע לנשים אז קמות פה מחאות אבל כשזה נוגע לגברים זה עובר מתחת לרדאר וזה בעיקר מקומם. למה אני לא יכול להרשם למכון שנמצא במרחק דקות מהבית שלי רק בגלל שאני גבר?״

ממכון ריבו פיטנס נמסר בתגובה: ״בתחילת דרכה, ריבו פיטנס הציע את שירותיה לכלל המינים. יצויין כי גם בתקופה זו, אחוז המתאמנים הגברים בסטודיו עמד על אחוזים בודדים. אולם, מבדיקה של ריבו פיטנס עלה כי פתיחת חדר הכושר למתאמנים גברים עשויה לפגוע בחלק נרחב מציבור המתאמנות שמבחינתן הליכה לחדר כושר מעורב כרוך באי נעימות, חוסר נוחות ותחושת מבוכה. כדי ליצור מענה לבעיה זו, ריבו פיטנס מייעדת את חדרי הסטודיו שלה לציבור רחב של נשים שאינן מרגישות בנוח ללכת לחדר כושר מעורב ובכך למנוע הדרה של אוכלוסיות נשים שלמות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אין על ריבו פיטנס בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!! מנויה שם שנים ואין מקום מקצועי ואיכותי כזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות