דף הבית / עסקים בכותרות / מיוחד לשבועות: עוגות הגבינה המוצלחות ביותר

מיוחד לשבועות: עוגות הגבינה המוצלחות ביותר

צילום: pexels

עוגות גבינה עשירות הן הסמל הבלתי מעורער של חג השבועות. הן קיימות בכל גרסה אפשרית: קרות, אפויות, עם שמרים, תפוחים, פירורים, פירות ופיצוחים. כל אחת מביאה עמה ייחודיות שונה לשולחן החג. לכן אספנו עבורכם ארבע עוגות גבינה נבחרות ומנצחות. בחרו איזה עוגות הכי מתאימות לאורחים שלכם וכל מה שנשאר זה להגיש ולהנות ממבחר טעמים עשירים ונהדרים.

עוגת גבינה בציפוי קרמל

עוגת גבינה לשבועות צריכה להיות חגיגית, זו שאף אחד לא רוצה לפספס. מי שנכנסת לקטגוריה הזו, היא עוגת גבינה בציפוי קרמל עם מרקם עשיר וטעם עדין של קרמל והכי חשוב, היא קלה להכנה וטעימה להפליא.

אופן ההכנה: ממלאים כוס ממרח קרמל ומחממים אותו במיקרוגל עד שהוא מגיע למרקם נוזלי. מוסיפים פירורי עוגיות ומערבבים הכל היטב. את התערובת שנוצרה משטחים בתבנית משומנת ומתחילים להכין את הקרם.

הכנת הקרם: מקציפים שמנת מתוקה, סוכר ומסקרפונה עד לקרם יציב. משטחים את הקרם בתבנית ומעבירים להקפאה למשך כשעה. מחממים ממרח לוטוס במיקרוגל עד שהוא מגיע למרקם נוזלי, מוזגים אותו מעל הקרם ומקפיאים שוב להתייצבות. העוגה מוגשת קרה.

עוגת גבינה אפויה

היא מככבת על כל שולחן חג מידי שנה, כולם מכירים אותה ואף שנה לא מוותרים עליה.
עוגת גבינה אפויה מתאימה בכל זמן, בבוקר, בין הארוחות ואחריהן.

אופן ההכנה: מפרידים שש ביצים לשתי קערות נפרדות, מערבבים את החלמונים, גבינה לבנה ותמצית וניל. מוסיפים את הקורנפלור ושתי כפות קמח שטוחות וממשיכים לערבב. מקציפים פודינג וניל עם חצי מיכל של שמנת מתוקה וחצי כוס סוכר, מוסיפים את הגבינה הלבנה ומקפלים את הכל עד להגעה למרקם אחיד. לאחר מכן מכניסים את הבלילה לתנור למשך כשעה. בסיום, לצנן במקרר עד להתייצבות.

עוגת גבינה עם פירורים

אחת העוגות המוצלחות ביותר. היא קרה, קלילה וטעימה להפליא. אם אתם מעוניינים להגיש עוגת גבינה לשבועות ומתלבטים לגבי עוגה קרה או אפויה? זו העוגה המומלצת ביותר, היא מרעננת כל ארוחה.

 

אופן ההכנה: לבסיס לוקחים שתי כוסות ביסקוויטים מסוג פתי בר, חצי כוס קמח, רבע כוס מים ורבע כוס חמאת מזולה רכה. מערבבים את כל הרכיבים בקערה עד לקבלת תערובת אחידה. מרפדים תבנית עם נייר אפייה ומשטחים בתחתית את התערבות שנוצרה. מכניסים לתנור ואופים למשך כ-10 דקות ב-180 מעלות עד להזהבה. מוציאים ומצננים.

למילוי נצטייד ב 2 גביעים של גבינה לבנה, חבילה אינסטנט פודינג בטעם וניל, שתי אריזות של שמנת להקצפה וחצי כפית תמצית וניל. מקציפים את השמנת, מוסיפים את אבקת הפודינג וממשיכים להקציף. מוסיפים את הגבינה, את תמצית הווניל ומקציפים לסיום עד לקבלת תערובת אחידה.

את התערובת יוצקים על תחתית הביסקוויטים ומשטחים היטב. מפזרים מעל פירורי פתי בר שנותרו ומכניסים לקירור למשך ארבע שעות לפחות.

עוגת גבינה בחושה

בסיום הארוחה תמיד מתחשק לאורחים להכין כוס תה או קפה ולצדו אפשר לשלב את עוגת הגבינה הבחושה. הטעמים שלהם משתלבים בצורה נהדרת וכל שנותר הוא להתענג על כוס קפה מהבילה עם ביס עוגה נימוחה בפה.

אופן ההכנה: לוקחים חמאה, סוכר, גבינה, ביצה, קמח, אבקת אפייה, מקל וניל וגרידת לימון. מקציפים את החמאה והסוכר יחד עד לקבלת מרקם אוורירי. מוסיפים בהדרגה ולפי הסדר את הביצים, קמח, אבקת אפייה וגבינה לבנה ומערבבים עד שמקבלים בלילה אחידה. מעבירים לתבנית ומכניסים לתנור שחומם מראש ל-165 מעלות למשך 40 דקות.

בסיום, מקשטים עם חטיפים שונים, ניתן לפזר גם שוקולד לפי הטעם או לוטוס.

לסיכום, חג השבועות מתקרב בצעדי ענק והקושי הגדול הוא לבחור עוגה מוצלחת שתכבוש את כל האורחים. אם אתם עדיין מתלבטים, מומלץ לקרוא את המתכונים שצירפנו לכם כאן ולבחור את האחת שתעשה לכולם חג שמח וטעים במיוחד. בתיאבון!

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות