n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מיזם מרגש: רחובות למען החטופים

מיזם מרגש: רחובות למען החטופים

צילום: מאיר קונפורטי
צילום: מאיר קונפורטי

בשבועות האחרונים יותר ויותר אזרחים מגיעים לקפלן שבתל אביב כדי לתמוך במשפחות החטופים שעוברים ימים כלילות בדאגה אמיתית לשלום ילדיהם, קרוביהם ובני משפחתם.

משבוע שעבר התארגנה קבוצה של פעילים חברתיים מהמרכזים לצדק חברתי בעיר רחובות בראשם: מגי סלע וגר, לבנה בן יצחק,ירדן וליאור מן והם מקיימים מדי יום משמרות הזדהות ותמיכה ברחבת קניון רחובות בין השעה 17:00 ל-19:00. בכל יום מצטרפים עוד תושבים למשמרת, אוחזים בתמונותיהם של החטופים והחטופות ועונדים לידיהם של העוברים ושבים סרט צהוב, לאות הזדהות עם הקריאה להשבתם הביתה. בשישי האחרון בשעות הבוקר הקים צוות הארגון מיצג בובות עם שמותיהם של הילדים החטופים. עיניהם של האנשים לא נותרו יבשות לנוכח תמונות הילדים הקטנים. בנוסף , הקים הצוות מערך של מתנדבים לתליית תמונותיהם של החטופים ברחבי העיר על גבי לוחות המודעות בכל רחבי העיר.

לדברי מגי סלע וגר: ״אנחנו, האזרחים והאזרחיות לא יכולים לעמוד מנגד ולשתוק כאשר ברגע זה ממש יש 222 אנשים, נשים, קשישים וטף שנמצאים בתופת כבר שלושה שבועות. כאמא, איך אפשר להמשיך כרגיל כשישנם ילדים שלא נמצאים כעת עם הוריהם כל התקופה הזאת וזקוקים לחיבוק? מי מכסה אותם לפני שינה? מי אומר להם שהכל יהיה בסדר? כולנו צריכים לצאת לרחובות ולצעוק את צעקת המשפחות ולקרוא: ״עוצרים הכל ומשיבים עכשיו את החטופים״.

גם ירדן וליאור מן, הורים לילדים בגילאי עשרה פעילים חברתיים התגייסו להעלאת המודעות ועידוד התגייסות תושבי העיר לתמיכה במשפחות החטופים מציינים: ״בכל יום שעובר נושא החטופים יורד עוד ועוד מתודעת הציבור ומסדר היום הציבורי הישראלי והבינלאומי. אם לא ננצל עכשיו את הזמן, החטופים יישכחו ולא תהיה דחיפות בינלאומית בצורך לעשות את כל המאמצים האפשריים לשחררם בכל מחיר.אנו קוראים לכולכם, להורים שבניכם ולכלל התושבים להגיע במהלך השבוע ולתמוך ולו ל-10 דקות עמידה עם סרט צהוב ותמונות של חטופים ובכך לומר למשפחות שאנו איתם, ולא נעזוב אותם עד שיחזרו״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות