n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מחממים מנועים: נאוה רביבו תצטרף לרשימתו של ליעד אילני

מחממים מנועים: נאוה רביבו תצטרף לרשימתו של ליעד אילני

נאוה רביבו, פעילה חברתית בעיר, ואימו של גיבור ישראל עמית בן יגאל ז"ל, מכוונת לפולטיקה המקומית ״בכוונתי לפעול בתחומי הקהילה, החינוך והשירותים החברתיים".

WhatsApp Image 2023-05-25 at 07.49.58

המירוץ לראשות העיר מתחמם, ועתה נודע כי הפעילה החברתית נאוה רביבו, אמו של גיבור ישראל עמית בן יגאל ז"ל מצטרפת לפוליטיקה ותרוץ ברשימת רמת-גן שלנו בראשות המועמד לראשות העיר ליעד אילני.

25 שנה עסקה רביבו בתחום החינוך, בהן גם ייסדה וניהלה גן פרטי אשר בו התחנכו מאות מילדי רמת-גן. לפני כ- 3 שנים בעקבות הרצחו של בנה, לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל ז"ל, סגרה את הגן ופנתה לעסוק בהנצחתו, מהרצאות בבסיסי צה"ל לאורך ורוחב המדינה בתי ספר ומכינות לעידוד שירות משמעותי ועד לפרויקטים חברתיים כמו מיזם ההיכרויות – "עמית לחיים".

כעת החליטה רביבו להביא את תרומתה החברתית גם לפוליטיקה והיא עתידה להתתמודד ברשימת "רמת-גן שלנו", בראשות המועמד לראשות העירייה, ליעד אילני.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות