n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מתכוננים למצב חירום – תרגול נפילת טילים נערך בעיר

אור יהודה: מתכוננים למצב חירום – תרגול נפילת טילים נערך בעיר

במסגרת פעולות העירייה להגיע מוכנים למצב חירום, ביצעו מערכי העירייה השונים תרגול של נפילת טילים בשטח העיר במסגרת הסלמה שמתקיימת מול עזה ובחזית הצפונית. ראש העיר, ליאת שוחט: "המוכנות שלנו משתפרת מתרגיל לתרגיל. אנו מחויבים להגיע הכי מוכנים שיש"

תרגיל חירום 2
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

באמצעות פיקוד העורף ביצעה השבוע עיריית אור יהודה תרגיל להתמודדות עם מצב חירום. במסגרת התרגול, התמודדו מערכי החירום השונים הפועלים בעיר עם מצב של נפילת טילים משמעותית תוך בדיקת הפעולות שהרשות מבצעת כדי לטפל באוכלוסייה בחירום. את התרגיל ריכז מנהל אגף ביטחון וחירום בעירייה, כפיר אדרי, כאשר מנכ"ל העירייה, גיל ממון, ניהל את האירועים ממרכז ההפעלה של העירייה בתיאום עם ראש העיר, ליאת שוחט.

 תחילה התכנסו אנשי החירום בעירייה כדי לקבל סקירת רקע אודות מצב המזרח התיכון מפי מפקד נפת גנים בפיקוד העורף, אל"מ (במיל') יהונתן (ג'ון) רז. ראש העיר, ליאת שוחט, התייחסה לחשיבות התרגול, וציינה: "לצערי הרב, בשנים האחרונות נדרשנו כרשות להתמודד עם שלל מצבי חירום, כגון הסלמה במצב הביטחוני, שריפה, קורונה כמובן וכדומה, אבל מוטלת על כולנו החובה להגיע הכי מוכנים שיש לאירועים דומים כאלה גם בעתיד. יש פה מנהלים ועובדים מחויבים וכמובן מתנדבים, ואין לי ספק שהמוכנות שלנו משתפרת מתרגיל לתרגיל. בכל סבב לחימה, כמות הטילים הולכת ומתרחבת ואנו מחויבים להגיע הכי מוכנים שיש".

תרגיל שעת חירום
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 בתחילת התרגיל, הוצג האיום ותרחיש הייחוס שבמסגרתו חלה הסלמה מול עזה, ועם התגברות סבב הלחימה מצטרפת גם החזית הצפונית אל הלחימה. בכך נדרשה אור יהודה להתמודד עם מטחי טילים שנוחתים בשטחה והסיוע שהיא מעניקה לאוכלוסייה בשלל התחומים – חינוך, רווחה, העברת מידע לציבור, הנדסה, לוגיסטיקה, כוח אדם וכדומה. במסגרת התרגיל, הוזרמו שיחות אל המוקד העירוני שמתארות את הנזק שנגרם כתוצאה מנפילת הטילים, וגורמי העירייה נבחנו במהירות ובאיכות התגובה שהם מספקים יחד עם קבלת ההחלטות הנדרשת.

 מערך החירום של העירייה זכה למחמאות על אופן התפקוד שלו בזכות מהירות התגובה ואופן הטיפול באירועים המצטברים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות