n
דף הבית / בת ים / בת ים: אישה נרצחה בדקירות סכין!

בת ים: אישה נרצחה בדקירות סכין!

שוטרי מחוז ת"א פתחו בחקירת אירוע רצח שאירע הלילה (בין רביעי לחמישי) בבת ים

זירת רצח ניידת צילום דוברות זקא תל אביב
צילום: דוברות זק"א ת"א

בשעה 23:26 (רביעי), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון ובמוקד המשטרה, על פצועה מאירוע אלימות ברחוב הציפורנים בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה של אישה כבת 72 עם פציעות חודרות של דקירות סכין.

פארמדיקית מד"א הילה פילוסוף וחובש רפואת חירום במד"א דניאל גיאת סיפרו: "הפצועה שכבה כשהיא מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא דופק וללא נשימה, מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עצירת דימומים, עיסויים, הנשמות ומתן תרופות אך לצערנו הפציעה שלה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותה."

אמבולנס ניידת משטרה צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

משה סעדון ורפאל ברכץ חובשים מצוות האמבולנס של איחוד הצלה מסרו: "ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות, אך למרבה הצער נקבע מותה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

חובשים זירת רצח צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אל המקום הגיעו גם מתנדבי זק"א אשר סייעו לצוותים במקום. המתנדב מאיר תורג׳מן תורן לילה מרחב איילון מוסיף: "מוקד זק״א (1223) הזניק אותי לרחוב סמטת הציפורנים בבת ים בעקבות דיווח על אישה שנדקרה למוות בדירה בבנין, הגעתי לזירה מורכבת וקשה, בסיוע מתנדבים נוספים דאגנו לכבוד המת, טיפלנו בממצאים הרבים שבמקום, וסייענו לכוחות המז״פ ולצוותי המעבדה שפועלים במקום, הגופה הועברה להמשך טיפול במכון הלאומי לרפואה משפטית."

זירת רצח צילום דוברות זקא תל אביב

מתנדבי זק"א בזירת האירוע- צילום: דוברות זק"א ת"א

שוטרי תחנת בת ים וחוקרי הזירה של מחוז ת"א הגיעו לזירה והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים. בדירה נעצר חשוד בן 83 בן זוגה של הקורבן והועבר לחקירה בתחנת בת ים.

זירת רצח ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

צילום מזירת האירוע: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות