n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מועמד אחד ביום: ״יש עתיד״ למועצת ר"ג בראשות עו"ד אסף וייס

מועמד אחד ביום: ״יש עתיד״ למועצת ר"ג בראשות עו"ד אסף וייס

פרוייקט חדש של גל גפן״- רגע לפני הבחירות המקומיות, הכירו את המתמודדים: והפעם רשימת ״יש עתיד״ למועצת ר"ג בראשות עו"ד אסף וייס

5270b4ff-bb09-4236-8495-3a834652f16d

הבחירות המקומיות יערכו ב- 27 לפברואר והפעם הקול של כולכם חשוב מתמיד. במסגרת פרוייקט של מערכת ״גל גפן״ נרצה להכיר לכם את המועמדים למועצה ולראשות העיר שינסו להסביר לכם למה כדאי לכם האזרחים, להצביע להם.

אז לטובת מי שלא מכיר, מי אתם?

אנחנו ביש עתיד רמת גן מתמודדים בבחירות הקרובות למועצת העיר – בפתק הלבן: "פה" יש עתיד לרמת גן. החודשים האחרונים הבהירו שאנו חייבים לפעול יחד ולדאוג להכניס חברי מועצה מקצוענים וחדשים שיודעים לגרום לדברים לקרות, להתחבר לעוצמה הארצית במדינה ולא לבזבז קולות. יש עתיד היא הרשימה היחידה שמציעה חידוש וחשיבה חדשה למועצת העיר ר"ג ושמחברת את העיר לעוצמה הלאומית. המועצה הנוכחית שבה חברים שכיהנו בה כבר כ-15-25 שנה ועכשיו רוצים עוד 5 שנים תוקעת את העיר. אי אפשר להמשיך להצביע לאותם חברי מועצה ולצפות לשינוי. יש עתיד מביאה עימה נציגים חדשים עם ניסיון אדיר ברמה המקומית, הלאומית והבינלאומית שיכולים לדאוג לתושבים ולתושבות ולהרים את העיר לשיאים חדשים.

יש הרבה אנשים עם רצון טוב אבל יש עתיד מביאה את הניסיון והיכולת. חלק גדול מהיכולת להשפיע בעיר זה לדעת איך המערכות העירוניות והממשלתיות עובדות. אנחנו יודעים איפה מתקבלות ההחלטות בעיר ובמדינה ואיך המערכות האלה עובדות ואנחנו רוצים להשקיע את הידע והניסיון הזה בשביל לקדם את החיים של כולנו בעיר.

רשימת יש עתיד ל"רג היא הנבחרת הכי מגוונת, ערכית ומקצועית עם ניסיון מוכח שהעיר עוד לא חוותה! רשימה עם שתי נשים בשלישיה הראשונה במקומות ריאליים ושלוש בחמישיה הראשונה (אצלנו נשים בקידמת הרשימה ולא רק בקידמת התמונה), רשימה של סטרייטים ולהט"בים, רשימה עם ניסיון לאומי, בינלאומי ומקומי, רשימה של צעירים ואזרחים ותיקים, רשימה של נציגי שכונות, אנשי חינוך, פעילי איכות סביבה וזכויות בע"ח, דוברי צרפתית, רוסית, ספרדית, אנגלית, עברית, דתיים ליברליים, חילוניים ליברליים ועוד.

בראש רשימת יש עתיד למועצת ר"ג עומד עו"ד אסף וייס.

נשוי לעידן ואב לשתי בנות בגילאי 4 ו-2 שנולדו בהליכי פונדקאות בארה"ב.
דור שלישי ברמת גן, כיהן בתפקידים בכירים בישראל ובעולם, אקטיביסט גאה עם הישגים לאומיים לקהילה הגאה בישראל ומתגורר בשכונת הגפן. אסף כיהן כראש הסגל של יו״ר הכנסת בממשלת השינוי וכיום מרצה למשפט ופוליטיקה ודוקטורנט למשפטים באוניברסיטת רייכמן. הוא בוגר תואר שני במשפטים מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק במלגה מלאה. במסגרת לימודיו התמחה באו"ם וסייע להוביל את הפעילות למען סטודנטים יהודים ונגד תנועת החרם על ישראל (BDS). טרם כהונתו כראש הסגל של יו"ר הכנסת, אסף כיהן כמנכ"ל יוניסטרים – עמותה ארצית שפועלת להעניק כישורי יזמות, חדשנות ותעסוקה לבני נוער בפריפריה. בעת מגוריו בניו יורק, אסף כיהן כסמנכ"ל הקונגרס היהודי האמריקאי ועבד עם סנטורים וחברי בית הנבחרים על חקיקה פדראלית בארה"ב אשר עוסקת בקהילה היהודית האמריקאית ובקשרי ישראל-ארה"ב. בשנת 2018 נבחר אסף כאחד המשפטנים המובילים בקהילה הגאה בישראל על ידי האגודה למען הלהט"ב ותקדין וגם דורג כאחד הפעילים המובילים למען ישראל בארה"ב על ידי YNET. בשנת 2020 דורג כאחד המנהלים הגאים הבכירים בישראל על ידי דה-מרקר ו- LGBTECH.

"נכנסתי לבחירות המוניציפאליות לאחר שביתי הגדולה (בת 4) נכנסה לגן עירייה. מצאנו צוותים עם המון רצון אבל עם הרבה אתגרים של מערכת חינוך מוגבלת. כמות הילדים, איכות התכנים וההשפעה של הבניה על מוסדות החינוך בעיר מהווים אתגר גדול ופוגעים באיכות החינוך של ילדנו. לדוג', על הגן של הבת שלי ישנם שני אתרי בניה פעילים וכבר פעמים רבות יצא לנו ההורים לרוץ לסיוע מהעירייה במקרים מסכני חיים של הילדים. הדבר הזה צריך להיות מנוהל ולא כפוף לפניות של ההורים. בנוסף, אנחנו זוג האבות היחיד בגן ועל אף הרצון הטוב של הצוות אין להן הכשרה מספקת לגשר לילדים משפחות גאות וחדשות. לא מעט פעמים יצא לנו להסביר לילדים בעצמנו לאחר שביתנו הייתה מקבלת שאלות כמו "למה אין לך אמא?" מילדים אחרים. צריך להתאים את התכנים כך שאף ילד וילדה בעיר לא יגדלו בתחושה של חוסר ושונות. נביא גם את הבשורה לקהילה הגאה בעיר, למשפחות הגאות והחדשות. אין סיבה שרמת גן לא תהיה העיר הליברלית והמובילה ביותר בישראל.

בנוסף ברשימת יש עתיד נמצאים:

(2) עדנה וידל – אשת חינוך וחברת מועצת העיר רמת גן בסיעת יש עתיד! נולדה וגדלה בר"ג וגידלה בעיר משפחה לתפארת. פועלת לשיפור איכות החיים של תושבי העיר ושוקדת על תכנון הבניה, קיימות, חדשנות, חינוך, תחבורה חכמה ונגישות לרווחת התושבים.

מורן פדלון – בעלת ניסיון ניהולי נרחב בזירה הציבורית והמקומית. מומחית בניהול מדיניות ציבורית מול כנסת וממשלה, יועצת לשר החינוך ויועצת בכירה למנכ"ל הכנסת. דור שלישי לרמת גן. גדלה במרום נוה ובוגרת צופי רמת גן.

עמרי ברם – יזם, בן 27, סטודנט לתואר ראשון במנהל עסקים, פעיל חברתי ומתנדב בעבור רווחתם של ניצולי שואה, איש חיי לילה ובעלים של שני ברים במרכז העיר. יפעל לשיפור חיי הצעירים ברמת גן, יקדם פתיחת מקומות בילוי ופנאי והרחבת היצע התחבורה הציבורית בכלל ובשבת בפרט.

טל בשן – עיתונאית, פעילה חברתית וראש מטה 60+ ביש עתיד. תושבת שיכון ותיקים. בשנים האחרונות התמקדה בקידום זכויות האזרחים הוותיקים ובשיפור איכות חייהם מתוך הבנה שהם כוח חיוני במרקם החברתי הישראלי.

דודי דמצ'ינסקי – רואה חשבון, יו"ר ועד שכונת רמת חן ואב ל-4 ילדים. פעיל לקידום החדשנות בחינוך ושיפור הפעילות הקהילתית.

7. קרין דנה – פעילה מובילה למען רווחת בע"ח ומייסדת שותפה של עמותת אנימל-פרנדלי. תרפיסטית – הוליסטית ונטורופטית. אם ל-4 ילדים ומנהלת המטה הארצי של יש עתיד לדוברי צרפתית.

8. טלי אגרונוב – מנהלת משאבי אנוש שנולדה והתחנכה ברמת גן. מתגוררת בשכונת רמת יצחק. מאמינה שההשקעה בחינוך תוביל לשינוי משמעותי בכל תחומי החיים. מקדמת פיקוח במסגרות חינוך לפעוטות ובהקצאת משאבים עבור נוער במצבי סיכון בעיר.

9. משה שתיבי – בעלים של משרד פרסום והפקה בר"ג ומתגוררת בשכונת הגפן. פעיל חברתי במספר עמותות בתחומי השירות בצה"ל, חינוך וקהילה גאה.

10. גבריאל קולודרו – יועץ תקשורת, מייסד עמותת העולם "הקהילה הצ'יליאנית של ישראל" ויו"ר קהילת דוברי ספרדית ביש עתיד. פעיל במאבק נגד תנועת החרם נגד ישראל ובאנטישמיות באמריקה הלטינית. יפעל לקידום רווחתם של העולים החדשים בר"ג.

אורלי אורלנו – עיתונאית ומנטורית. נשואה + בן חייל בחיל האויר. תפעל לקידום הספורט, התרבות ובעלי החיים ברמת גן.

b328a672-92e0-4cb4-a40d-de87964f70e5

מה אתם תעשו למען הקהל שלכם?

יש לנו סדרה של תוכניות ומצעים לשפר את החיים של כולנו ברמת גן.

נדאג לביטחון האישי (מיגון מגורים ומוסדות חינוך) – היום כולם מבינים את החשיבות במיגון והיערכות לתרחישי ביטחון שונים. הדבר דורש בנייה מסיבית שתגרום לעומס וקשיים בזמן הבנייה ותכנון נכון ובניה של תשתיות ציבוריות (גנים, בתי ספר, כבישים ועוד) על מנת שהעיר תוכל לתמוך בגידול האוכלוסייה. כיום תנופת הבנייה בעיר במיוחד באזורים רוויי בנייה לא מסונכרנת באופן שיוצר עומסים והכבדה נוראיים בשכונות (לדוג' חרוזים). יש עתיד חזקה תוכל לדרוש תכנון עירוני נכון ומסונכרן יותר והקמה של מנהלת שתנהל את קבלני הבנייה הפרטיים באזורים רוויי בניה.  

נדאג לכלכלה עירונית – נפעל לתמרץ עסקים עירוניים ולדאוג למילואימניקים, לפתיחת העיר בשבת, הפנינג שישי ביאליק+אורדע, אירועי מחזור עירוניים ועוד.

נדאג לחינוך – חינוך הוא אבן יסוד להצלחה של כל אחד ואחת ולחוסנה של קהילה ומדינה. רמת גן נמצאת בצמיחה ויחד עם הגידול בתושבים, עלינו להפוך את רמת גן לעיר שמובילה את החדשנות בחינוך ובהתאמתו לעולם המתקדם והמשתנה ולהפוך את החינוך ברמת גן למגדלור עבור כל המדינה. בעת האחרונה, אנו רואים כמה קריטי לחזק את החינוך הליברלי-דמוקרטי בשביל לשמור על ילדנו ועל העיר שלנו ליברלית ומובילה.

נדאג לצעירים – ליש עתיד לרמת גן יש מצע מפורט שמטרתו לעודד צעירים להישאר לגור ברמת גן, להגדיל את מקומות הבילויי ותעסוקה, פתרונות תחבורתיים יצירתיים וכו'.

נדאג לתחבורה ציבורית בשבת – בפן הכלכלי, בפן החברתי ובעיקר אחרי שהמלחמה הוכיחה את נחיצות התחבורה הציבורית בשבת.

נדאג לאזרחים ותיקים – ליש עתיד ברמת גן יש מצע מפורט לדאוג לרווחתם ולאיכות חייהם של האזרחים הוותיקים ברמת גן, המהווים כ- 20 אחוז מאוכלוסיית העיר.

נדאג לקהילה הגאה – ליש עתיד ברמת גן יש מצע מפורט. למרות שנעשו פעולות טובות למען הקהילה הגאה ברמת גן יש עוד הרבה צרכים שאינם מקבלים מענה. לדוג' הדרכות צוותי חינוך על משפחות חדשות בכל הגילאים (כולל גנים פרטיים), הגדלת המענה לקהילה הטרנסית, חינוך מותאם משפחות חדשות, קידום פעילות קהילתית ברמת השכונות להגדיל היכרות ועוד.

נדאג לאיכות סביבה וזכויות בעלי חיים – ליש עתיד לרמת גן מצע מפורט בנושא. אנחנו תומכים בפרויקט הבינלאומי של האמנה לתזונה מהצומח ונפעל לקדם צמצום שימוש בכלים מזהמים, קידום הליכתיות, נטיעת עצים, דאגה לבעלי חיים ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות