n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: תושבי לוד הושיטו יד ופתחו את הלב למען הפליטים היהודים מאוקראינה

לוד: תושבי לוד הושיטו יד ופתחו את הלב למען הפליטים היהודים מאוקראינה

במשך שעות רבות התושבים הביאו ציוד רפואי, ביגוד חם, מזון יבש ועוד, כדי לשלוח לפליטים היהודים שנמלטו מאימת המלחמה באוקראינה, כאשר אש ההפגזות של רוסיה, רודפת אותם גם במסלול בריחתם

מתנדבי לוד אוספים את הציוד שנתרם ומעבירים לפליטים
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

רבים מתושבי שכונת גני אביב בלוד – שכונה בה מתגוררים יוצאי חבר העמים, התגייסו ונענו לקריאתה של חברת המועצה ומחזיקת תיק הקליטה והעלייה – אלוירה קוליחמן, להרים תרומתם עבור הפליטים היהודים שנמלטו מאימת המלחמה באוקראינה, כאשר אש ההפגזות של רוסיה, רודפת אותם גם בעת בריחתם מגבולות המדינה, למדינות השכנות ומשם ארצה, לישראל.

במשך שעות רבות התושבים הביאו ציוד רפואי, ביגוד חם, מזון יבש ועוד, כדי לשלוח לפליטים. "תודה ענקית לכולם", כתבה קוליחמן בהתרגשות, "על ההתגייסות והירתמות לגיוס ציוד רפואי וביגוד חם לתושבי אוקראינה. אין מילים להודות לכם".

מי שעמל רבות למען הוצאת המבצע לאור, הוא דן מלסוב – פרויקטור קליטה עירוני, שניהל את כל המערך, את צוות המתנדבים והשילוח. המארגנים ביקשו להודות גם לא"קספרס הובלות" על אריזה וניוד הציוד. "כולנו תפילה שהסיוט הזה יגמר" חתמה קוליחמן.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, שיבח את הפעילות והנחה את היחידה להתנדבות בעיריית לוד, לפעול לגיוס תרומות למען פליטי אוקראינה, של ציוד הגיינה וציוד לחורף. המבצע נערך השבוע והסתיים בהצלחה אדירה.

 

 

מכל הלב למען הפליטים מאוקראינה
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות