n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מאה שנות אמנות ישראלית של המאסטרים הגדולים ביותר – בערב מרגש במיוחד

מאה שנות אמנות ישראלית של המאסטרים הגדולים ביותר – בערב מרגש במיוחד

את הערב ארחו:ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן, יו"ר הפניקס בני גבאי, מנכ״ל הפניקס אייל בן סימון, יו"ר מוזיאוני רמת גן וסגן ראש העיר רמת גן עו"ד רועי ברזילי, מנכ״ל מוזיאון רמת גן רן גואטה, אוצרת התערוכה רוני כהן-בנימיני.

גזירת סרט מנכל הפניקס אייל בן סימון וראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן – צילום רמי סיני (9)

מעל 1,000 אורחים ומוזמנים נהרו השבוע לערב הפתיחה החגיגי של תערוכת אוסף האמנות הישראלי של קבוצת הפניקס במוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית, "בארץ אהבתי", שמציגה מעל 200 עבודות אייקוניות ויצירות מכוננות של רבים מהאמנים החשובים ביותר שפעלו בישראל ושהטביעו חותם על מהלך ועל ההיסטוריה של האמנות הישראלית לאורך כל המאה ה-20.

זו הפעם הראשונה מאז שנת 2006 שהמאסטרים הגדולים של האמנות הישראלית מוצגים בתערוכה מקיפה מאוסף האמנות של קבוצת הפניקס, הנחשב לאחד האוספים הגדולים והחשובים ביותר בישראל.

האירוע נערך בהשתתפות בכירי המשק, אנשי עסקים, שגרירים, אמנים, בני משפחות של אמנים המציגים בתערוכה, בני משפחות של אמנים מוערכים שאינם נמצאים עימנו עוד, מוזמנים ומכובדים נוספים, שהגיעו לכבד את האירוע בנוכחותם.

הערב, בהנחיית העיתונאי והמגיש גדעון אוקו, התקיים ברחבת הדשא של גן בית כהנא מול מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. לאחר הרמת כוסית, נאומים ודברי ברכה, כלל האורחים נכנסו למוזיאון לסייר ולצפות בעבודות אשר מתפרסות על פני שלוש קומות ושמאגדות יחדיו 100 שנות אמנות ישראלית.

השנה, העיר רמת גן חוגגת 100 שנים להיווסדה בסימן שילוב הדורות, וכעיר שחרטה על דגלה ערכים של תרבות, יצירה ואהבת הארץ, היה זה אך טבעי שתערוכת "בארץ אהבתי" מאוסף הפניקס, תתארח בחללים המחודשים של משכן מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית, מבנה שהוא יצירת אמנות בפני עצמו.

הפניקס, קבוצת ההשקעות, הביטוח, האשראי והפיננסים, מהמובילות בישראל, דוגלת ומקדמת אמנות ותרבות לאורך השנים. לרגל 75 שנים להיווסדה של הקבוצה, וכביטוי לפעילותה של החברה למען הקהילה, הוחלט לשתף פעולה עם מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית ולהציג תערוכה מקיפה מהאוסף, לחשוף ולהנגיש אותו לציבור הרחב.

 הכניסה לתערוכה עד תאריך 14.10 (חודשי החגים) תסובסד ותתאפשר לקהל הרחב ללא תשלום בהזמנת מקומות מראש. החל מ-15.10 הכניסה בתשלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות