n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / הפריימריז בליכוד ברחובות: בכירי הליכוד בחרו בדיל, השאלה במי הליכודניקים יבחרו

הפריימריז בליכוד ברחובות: בכירי הליכוד בחרו בדיל, השאלה במי הליכודניקים יבחרו

אחרי שרחמים מלול הודיע על התמודדות בסיעה עצמאית, נבחרו המתמודדים החדשים מטעם מסיעת הליכוד. אלא שחברי הליכוד הפגינו אדישות וחוסר עניין – מה שלא מנע הצהרות חגיגיות מטעמו של המנצח - אביב איטח.

הליכוד

הבחירות במפלגת הליכוד ברחובות, לקראת הבחירות המקומיות לראשות העירייה, נערכו בשבוע שעבר.

הפריימריס ברחובות זכו להיענות דלה במיוחד, בשיעור מצביעים של כ-13% בלבד, נבחרו חברי סיעת רחובותי לשעבר: אביב איטח במקום הראשון ורונן אהרוני במקום השני. למקום השלישי נבחר פעיל הליכוד הוותיק עודד עמרם ובמקום הרביעי (שמסתמן כלא ריאלי) צפויה לעמוד אשה – שירה זנו.

גורמים המעורים בפוליטיקה המקומית בעיר הסבירו, כי ייתכן שהאדישות בקרב חברי הליכוד נעוצה בהחלטתו של ראש העיר המכהן, רחמים מלול, להתמודד בבחירות הקרובות בסיעה עצמאית – "אחדות", לאחר ששנים רץ במסגרת הליכוד.

אחרים סבורים כי תמיכתו של מתן דיל במפלגת "תקווה חדשה" שבראשה עומד גדעון סער, יחד עם מינוי קארין ברגינסקי למספר 2 ברשימת רחובותי – הובילה את חברי הליכוד להתנער מהמתמודדים החדשים מטעם המפלגה. זאת, על אף שישנם חלקים שסבורים כי דיל שזוכה לתמיכה מתנועת הליכוד, הוא הגורם לאחוזי ההצבעה הנמוכים, מאידך גורמים מסיעות המזוהות עם הצד השמאלי של המפה טוענים בפני 'גל גפן', כי הציבור ככל הנראה מתחיל להבין שמדובר ב"זאב בעור של כבש" ושמתן דיל הוא למעשה פעיל ליכוד לכל דבר ועניין וזאת, למרות הצהרותיו.

לפי גורמים בפוליטיקה המקומית ברחובות, תוצאות הפריימריס עשויות להצביע על כך שהליכוד – לאחר שנים רבות – צפוי לאבד את כוחו המשמעותי בראשות העיר ובמועצה. למרות זאת, לאחר פרסום תוצאות הבחירות, פרסם איטח הצהרה בדף הפייסבוק שלו ובו הודה לכל התומכים הרבים שנתנו בו את אמונם. אלא שכעת מתברר שהצהרות חגיגות לחוד ונתונים ומספרים לחוד.

פוסט איטח

צילום מסך | עמות הפייסבוק של אביב איטח Aviv Itachאביב איטח בחר שלא להגיב לכתבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות