דף הבית / עסקים בכותרות / קוסטה ריקה – החלום הישראלי בהתגלמותו

קוסטה ריקה – החלום הישראלי בהתגלמותו

"לשתף את העולם בעושר ובאושר של קוסטה ריקה". אסף וורוניקה

בשנים האחרונות, השם 'קוסטה ריקה' מעורר אצל יותר ויותר ישראלים רצון לטייל במקום המצטייר כסוג של חלום- חלום של טבע ירוק עד, נופי בראשית, שלווה והתחברות לעולם קסום- ובקצרה: יעד מבוקש על מפת החופשות של הישראלים.

בצדק. המדינה, השוכנת על החיבור היבשתי שבין האמריקות, בין הים הקריבי לבין האוקיאנוס השקט, משופעת בחסדי טבע עוד מימים קדומים בהם נוצרו היבשות והימים. על פי המדענים, כחמישה אחוזים מכלל הגיוון הביולוגי על פני כדור הארץ נאסף בשטחה: הקופים והאיגואנות, הסחלבים והפרפרים, ציפורי הטוקאן והעצלנים- חיים בשמורות הטבע רחבות הידיים, בהרמוניה עם הסביבה. התושבים המאושרים החיים בקוסטה ריקה ידעו לכוון את חייהם בדרך דומה. הם ביטלו את הצבא, יצרו חברה דמוקרטית, יציבה, משכילה ומסבירת פנים. התיירים הם אורחים רצויים ואהובים.

ורוניקה ואסף מתגוררים בקוסטה ריקה למעלה מ- 14 שנה. הוא חבר קיבוץ לשעבר, היא ילידת ארגנטינה. אסף: "אנחנו טיילים מושבעים ובמשך השנים גילינו כאן עולם מלא חיים, תופעות טבע בלתי נתפסות, פינות נידחות וקסומות וחוויות בלתי נגמרות. החלטנו שהגיע הזמן לשתף את העולם בעושר ובאושר שמביאה מדינה זו למטיילים בה".

לפני כמה שנים, הם החליטו להפוך את האהבה הזאת למקצוע, צברו בו ניסיון רב והצלחה והקימו חברת תיירות מקומית- AsafVero Tours- אשר הופכת ליותר ויותר ישראלים את החלום למציאות.

ורוניקה: "אנו מציעים חבילות טיול תפורות עבור כל מטייל ומטייל, כאשר כל מסלול נבדק ונוסה על ידינו לפרטי פרטים. התכנון מתבצע במשותף עם הלקוח, תוך שימת דגש על מספר המטיילים, תחומי התעניינות, בקשות מיוחדות, בטיחות בעדיפות עליונה (מצב הדרכים, מזג האוויר הצפוי, וכו')- והכל כמובן במסגרת התקציב האפשרי. המסלול כולל פארקים, חופים, טיולי הליכה, צלילה, ראפטינג, גלישה, השכרת רכב, הזמנות בבתי מלון, מדריך צמוד, וכל דבר המרכיב את חלומם של המטיילים לעתיד".

 

טלפון: 83825817 – 506 +

דוא"ל: [email protected]

אתר: www.verocostarica.com

פייסבוק AsafVero Tours

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות