n
דף הבית / בת ים / כל הפרטים על הפיצוץ שהרעיד חצי מדינה

כל הפרטים על הפיצוץ שהרעיד חצי מדינה

קצת אחרי חצות נשמע במרכז הארץ, פיצוץ אדיר שהרעיד חלונות מאזור השרון ועד הדרום. לאחר בדיקה התברר כי צה"ל יירט טיל סורי שחדר לישראל ורסיסים ממנו נפלו בדרום הארץ

מטוס קרב צילום דובר צהל
צילום ארכיון: דובר צה"ל

בשעה 00:30 (בין מוצ"ש לראשון) נשמע במרכז הארץ קול פיצוץ אדיר שהורגש מאזור השרון ועד הנגב. זמן קצר לאחר מכן התברר כי מדובר בטיל נ"מ שנורה מסוריה, ככל הנראה יורט על ידי צה"ל ורסיסיו נפלו בדרום הארץ.

כמה דקות קודם לשמיעת הפיצוץ, דווח על ידי מקורות ערביים כי צה"ל תוקף בסוריה. מדובר צה"ל נמסר לאחר מכן כי זוהה שיגור של טיל נ"מ משטח סוריה אל ישראל והוא ככל הנראה התפוצץ באוויר. חלקים מהטיל נפלו ברהט שבדרום והיו גם דיווחים על יירוט שהתרחש מעל אזור בית שמש.

הטיל שנפל בשטח ישראל הוא ככל הנראה טיל רוסי מדגם S-200 אשר גובהו למעלה מ-10 מטרים והוא יכול להגיע לטווח של עד 300 קילומטרים עם ראש נפץ. עדיין לא ברור מדוע לא הופעלה אזעקה ביישובים בהם היה חשש לנפילה ובהחלט אפשר להגיד שמדובר בנס שלא היו נפגעים מרסיסי הענק של הטיל שהצליח להגיע לישראל.

רסיס טיל צילום סעיף 27

רסיס הטיל הסורי שנחת בדרום

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. התפרסם היום בהערוץ מדיה מיצרי .
    כמה צר להם למצרים על כך שהטיל הסורי פספס את העיר רהט .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות