n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / כבוד: הבריכה מרחובות שמככבת במגזין האמריקאי

כבוד: הבריכה מרחובות שמככבת במגזין האמריקאי

לא תאמינו מה עושה הבריכה הצנועה של רחובות בכתבת מגזין רחבה של אחד מכלי התקשורת הגדולים בארצות הברית

צילום מסך 2023-08-06 ב-17.50.20

אחד העיתונים הגדולים בארה"ב פרסם כתבת מגזין רחבה על בריכת השחייה וייסגל ברחובות, עיתוי הכתבה וההרחבה בנושא נעשים על רקע הקרע בחברה הישראלית והמתיחות סביב הרחצה במעיינות, בבריכות הציבוריות ובחופי הים ברחבי הארץ, אך בעוד שבערים ויישובים אחרים הקרע מוביל לסכסוכים בין שכנים במקרה הטוב, בעיר רחובות מבלות האוכלוסיות זו לצד זו מהמשאב העירוני ללא כל הפרעה ואף בהנאה גדולה.

אתמול (ראשון) פרסם עיתון הניו יורק טיימס כתבת מגזין רחבה על בריכות שחייה המציעות שחייה בהפרדה לצד שחייה מעורבת והעיר רחובות כיכבה בה. הכתבה, שנכתבה על ידי הכתבים פטריק קינגסלי וגבי סובלמן, התייחסה לרחצה הנפרדת בווייסגל, בריכה עירונית עם תשלום מוזל מכל בריכות האזור, ועל האופן בו נשמר המרקם העדין בין האוכלוסיות השונות בדמות שתי בריכות המופרדות זו מזו באמצעות גדר.

הכתבה עסקה בפשרה שהצליח למצוא ראש העיר רחמים מלול כאשר נבנתה הבריכה מחדש לפני שנים רבות – העיר נחשבת לאחת הערים המגוונות בארץ, מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית המשלב בתוכו ייצוג מכובד של כל העדות והזרמים החיים זה לצד זה בשלום ובחברות, כעיר כזו, בה קהלים שונים, היה צורך למצוא פתרון עירוני שיתאים לכולם ופתרון זה בא בדמות שתי בריכות השחייה העירוניות, זו לצד זו.

בכתבה נכתב בין השאר כי  "ראש העירייה רחמים מלול מצא דרך להיפגש באמצע – בריכה אחת לכל קהילה, זו לצד זו" ומלול אף התראיין לכתבה ואמר: "אנחנו חיים על פי העיקרון של חיה ותן לחיות, אף פעם לא רציתי להיות בעמדה בה אני מתפשר יותר עבור אחד הצדדים" ואז התלוצץ עם הכתבים והסביר להם על משפחתו שלו, שמהווה גם היא מעין מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית בארץ וברחובות בפרט: "יש לי שבעה ילדים, אחד מאוד אורתודוקסי, שניים דתיים אבל לא חרדים והשאר חילונים.רחובות הצליחה למצוא פשרה, כזו שמדגימה את המציאות ההיברידית של חיי היום יום בישראל בה יהודים מרקעים שונים מוצאים מכנה משותף בעייתי אך מתפקד.זוהי המשמעות של האחדות – לחיות זה לצד זה בחברות כשכל הצדדים נהנים ממשאבי העירייה בצורה שווה".אמר מלול למגזין.

ראש העירייה רחמים מלול, העומד בראש רשימת "אחדות" לראשות העיר ציין כי: "רחובות מצליחה להדגים פעם אחר פעם כיצד היא מצליחה לשמור על המרקם העדין שחייב להישמר במדינתנו. כולנו אחים, כולנו שכנים, אויבינו לא מבדילים ביננו ואל לנו לעשות זאת בעצמנו. אין הם ואנחנו, יש את כולנו ועובדה שבעיר שלנו אנחנו מצליחים לחיות בחברות ושכנות כבר שנים רבות ואני מאחל שנעשה זאת עוד שנים רבות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

השנאה לא נגמרת: רבו על מקום חניה והוציאו נשק

תפריט נגישות