דף הבית / כללי / עולה איתן לבוגרות

עולה איתן לבוגרות

המאמן המוערך שאימן בשנים האחרונות את קבוצות הנערות של המועדון, בעצם ממשיך עם הבנות המוכשרות ויאמן אותן גם בקבוצת הבוגרות שמשחקת בליגת העל. ראשון לציון, תהיה בעונה הקרובה הקבוצה הצעירה ביותר בליגה עם מספר שחקניות שזה עתה סיימו את גיל הנוער ואף מספר בנות שעדיין לומדות בכיתה י"א.

יחד עם הנערות, זכה ארז בכל תואר אפשרי ורק בעונה האחרונה הוביל את הבנות הצעירות לזכייה באליפות המדינה, באליפות בתי הספר ובגביע המדינה. הוא ימשיך לאמן גם את הנערות של המועדון במקביל לאימון הקבוצה הבוגרת. לארז, רזומה עשיר בכדורסל הישראלי. בעברו היה עוזר מאמן של דן שמיר בהפועל ירושלים והיה שותף לשתי זכיות בגביע המדינה. בהמשך עבד כמאמן גברים בליגה הלאומית במכבי ואליצור ראשון לציון, באליצור רמלה ובאליצור בת ים. בשנים האחרונות הוא מתמקד באימון צעירות והקים בהפועל ראשון לציון מחלקת נערות מפוארת עם למעלה מ-200 צעירות. המועדון מספק 10 שחקניות לנבחרות הקדטיות והנערות של ישראל.

ארז אמר: "בעונה הקרובה הפועל ראשל"צ תופיע רק עם שחקניות שגדלו אצלנו במועדון ושלוש זרות בלבד. אני מאמין ביכולת של הכדורסלניות הצעירות שלנו, ועפ"י תפיסתי בעוד כשלוש שנים הן יובילו את כדורסל הנשים בישראל".

מי שנפרד מהקבוצה, הוא מאמנה בשלוש השנים האחרונות- רועי לזר, שבשנה האחרונה נתן לכמה מהנערות הטובות במועדון, שילב אותן במשחקי ליגת העל ויחד איתו סיימה הקבוצה במקום השביעי בליגה.

נפרד, לזר- צילום מנהלת הליגה
נפרד, לזר- צילום מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות