n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / יוצאים לדרך: הממדי״ם הוצבו בעיר

יוצאים לדרך: הממדי״ם הוצבו בעיר

נערכים למערכה ארוכה: עיריית רמת גן החלה להציב ממ"דים ניידים תקניים באתרים ציבוריים ברמת גן

WhatsApp Image 2023-11-12 at 17.15.34

בכדי להרחיב את אופציות המיגון במרחב הציבורי בעיר, עיריית רמת גן מציבה ממ״דים ניידים ותקניים בתיאום ובאישור פיקוד העורף, ולאחר שנבדקו על ידם.בשבוע החולף הוצבו כבר 2 ממ"דים, האחד בפארק הלאומי בסמוך לסקייטפארק, והשני בצמוד לבית האזרח בכיכר רמב"ם המחודשת, ברחוב ביאליק המרכזי. השבוע יוצבו ממדים נוספים, ובתקופה הקרובה צפויים להגיע מעל 10 ממ״דים, שיפרסו באתרים ציבוריים מרכזיים.

יש לציין כי זמן הייצור של כל ממ״ד נייד שכזה הוא בן מספר שבועות. הממ״דים הניידים שנפרסו ויפרסו בתקופה הקרובה הם פרי עבודה מאומצת של גורמים רבים בעירייה, עוד בימיה הראשונים של המלחמה.בימים אלו ישנו קושי רב ברכישת מבנים מסוג זה שכן הביקוש גובר על ההיצע. הנחייתו של ראש העיר בעיניין זה ברורה- ככל שניתן יש לרכוש ממ״דים ניידים, ללא תלות במחיר.

כמו כן, ברחבי העיר רמת גן פרוסים כ-140 מקלטים ציבוריים שנבנו על ידי פיקוד העורף לפני שנים רבות. כלל המקלטים פתוחים, שמישים ופועלים מפרוץ המלחמה.

מאמץ מרכזי נוסף הינו מיגון מוסדות החינוך הוותיקים בעיר, שנבנו לפני שנים עם מיגון חלקי או חסר. בשלוש השנים האחרונות מוגנו כ-16 גני ילדים שהיו חסרי מיגון ובימים אלו ממש מתקיימים שיפוצים בעוד 4 גני ילדים במטרה למגן אותם. כמו כן, העירייה נערכת לפריסה של ממ״דים ניידים תיקניים בגני ילדים חסרי מיגון שהדבר מתאפשר בהם.

ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "כבר מיום הלחימה הראשון הבנו שאנחנו נמצאים באירוע מסדר גודל אחר ממה שהכרנו עד כה. יחד עם שמירה על תקינות המקלטים הציבוריים והקלות בבניית ממ"דים בדירות בעיר, הנחתי לרכוש ולהציב מרחבים מוגנים ניידים באזורים מרכזיים בעיר בכדי לשפר את מוגנות התושבים מחד, ולאפשר שגרה בצל הלחימה מאידך.בשלוש השנים האחרונות בנינו עשרות מרחבים מוגנים במוסדות החינוך ונמשיך לסגור פערי מקלוט של עשרות שנים בגנים ובבתי הספר. אנו פועלים רבות על מנת לייצר שגרה בתוך המלחמה – העיר רמת גן בטוחה ומאובטחת, התושבים בידיים טובות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות