n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / יום המעשים הטובים בתנובה: חודש של פעילויות התנדבותיות בדגש על תמיכה בנפגעי ה-7 באוקטובר

יום המעשים הטובים בתנובה: חודש של פעילויות התנדבותיות בדגש על תמיכה בנפגעי ה-7 באוקטובר

כ-700 עובדי תנובה הפרוסים ברחבי הארץ יתנדבו בכ-40 פעילויות התנדבותיות לאורך החודש הקרוב. 

5c2137df-30d4-4e2a-9971-ba7007ed5a66
כמיטב המסורת בתנובה וכחלק מאחריותה עבור החברה והקהילה, יום המעשים הטובים הופך מדי שנה לחודש עם כ-40 פעילויות התנדבותיות עבור כלל העובדים הפרוסים ברחבי הארץ, תוך מתן דגש על עשייה, תמיכה, התנדבות וסיוע לקהילות ברחבי המדינה בדגש על פריפריה החברתית והגיאוגרפית והתמקדות באוכלוסיות מגוונות. השנה, תנובה מרחיבה את מגוון הפעילויות ההתנדבותיות ותסייע גם לנפגעי ה-7 באוקטובר. במהלך החודש צפויים לקחת חלק במגוון הפעילויות ההתנדבותיות כ-700 עובדי תנובה.
שבוע שעבר התנדבו חברי פורום מנהיגים של חטיבת התפעול של תנובה בהובלת דני פרץ סמנכ״ל התפעול, יחד עם עובדות ועובדי המחלקה הכלכלית ומחלקת חשבות של תנובה ב"לקט ישראל", ארגון הצלת המזון הלאומי שבראשון לציון. ההתנדבות התפרשה למשך יומיים בהשתתפות כ-130 מתנדבים עובדי תנובה. המתנדבים קיבלו הדרכה בשטח על הארגון ועשייתו ועל קטיף תפוחי האדמה שנערך באותו השבוע. עובדי תנובה הצילו מזון וקטפו כ-1 טון תפוחי אדמה.
נטע בן מנחם, מנהלת אחראיות תאגידית בתנובה: "גם השנה תנובה לוקחת חלק ביום המעשים הטובים ופורשת אותו לאורך חודש שלם עם מגוון אפשרויות התנדבות בהם עובדי תנובה יוכלו לקחת חלק תוך מענה מיוחד לריבוי הצרכים המגוונים שעלו לאחר ה-7 באוקטובר. בשגרה, תנובה פועלת על מנת לסייע ולתמוך בצמצום פערים בחברה הישראלית. מתחילת שנת הלימודים השיקה תנובה בשיתוף 'לקט ישראל' את מיזם "ארוחה מבית חם" שיספק אלפי ארוחות חמות מדי יום לבני נוער בבתי ספר תיכון ברחבי הארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות