n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / יוזמה של חברת המועצה חיה מנע: ״"חניית זהב" לאזרחים ותיקים בגיל הזהב״

יוזמה של חברת המועצה חיה מנע: ״"חניית זהב" לאזרחים ותיקים בגיל הזהב״

חברת המועצה,עורכת הדין חיה מנע, הגישה הצעה להכשרת מקומות חניה יעודיים לתושבי העיר בגילאי 70 ומעלה. ״הגיע הזמן שגם רמת גן תעשה זאת, למען תושביה הוותיקים״

WhatsApp Image 2023-08-09 at 12.18.44

עורכת הדין,וחברתמועצת העיר רמת גן, חיה מנע, הגישה השבוע הצעה לסדר, שתעלה בישיבת המועצה. על הפרק הכשרת מקומות חנייה יעודיים לתושבות ותושבי העיר בגיל הזהב. מהלך שקורה בערים אחרות ואולי יגיע גם לרמת גן בזכותה של מנע.

״עקב מצוקת החנייה ברמת גן ניתן להגביל את החנייה הייעודית למספר מקומות מצומצם ובשעות מסוימות ובכך לשמור על האיזון הנדרש. רשויות אחרות כמו ראשון לציון ורעננה כבר הבינו את הצורך והכשירו חניות ייעודיות לגילאי 70+ והגיע הזמן שגם רמת גן תעשה זאת, למען תושביה הוותיקים״ כתבה מנע בעמוד הפיסבוק שלה, והוסיפה ״המהלך, נועד על מנת להקל עם בני ובנות ה- 70+ שמתניידים ברכב פרטי, עורכים קניות ומבלים ברחבי העיר, אולם זקוקים לנגישות מפאת גילם״.

ל״גל גפן רמת גן״, אמרה מנע כי: "עיריית רמת גן צריכה להתנהל באופן שרואה ומבין את הצרכים של כל תושבות ותושבי העיר ונותן להם מענה, תוך עריכת איזון במידת הצורך. במקרה זה מדובר בצורך חיוני של התושבים הותיקים בני 70 ומעלה ולכן הגשתי את ההצעה ואני קוראת להנהלת העיר לאמץ אותה, להכשיר מקומות חנייה ייעודיים ולהעניק תו "חניית זהב" לרכבים של תושבי העיר שזכאים לכך. עקב מצוקת החנייה בעיר ניתן להגביל את מקומות החנייה הייעודיים במקום וזמן. רשויות אחרות כמו ראשון לציון ורעננה כבר הבינו את הצורך, הכשירו חניות ייעודיות לגילאי 70+ ופועלות כך והגיע הזמן שגם רמת גן תעשה זאת, למען תושביה הוותיקים בני ובנות גיל הזהב!

עורכת הדין חיה מנע צילום אילן בשור
עורכת הדין חיה מנע צילום אילן בשור

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות