n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חורף בעמק יזרעאל – איך מתכננים את החופשה?

חורף בעמק יזרעאל – איך מתכננים את החופשה?

עמק יזרעאל הוא ללא ספק אחד הפנינים המיוחדות ביותר של ישראל, אזור יפיפה ומלא מוקדי עניין מסוגים שונים, שמרבית הישראלים אינם מכירים טוב מספיק. דווקא עכשיו, בחורף, מדובר בעונה מושלמת לחופשה בעמק. היכן ניתן ורצוי לטייל בעמק יזרעאל בעונה זו של השנה והיכן מומלץ להתארח על מנת להבטיח חופשה חלומית ומפנקת?

Mizra-exterior_9_Big-min
קרדיט לתמונות: תיירות מזרע

כאשר יוצאים לחופשה בצפון, בפרט חופשה חורפית בעמק יזרעאל, כדאי לשים דגש מיוחד על שתי נקודות עיקריות: טיולים ו/או אטרקציות ומוקדי עניין בעמק, ומקומות מתאימים ואטרקטיביים של אירוח כפרי בצפון. כך תתכננו את חופשת החורף שלכם בעמק.

טיולים, אטרקציות ודברים לעשות במהלך ימי החופשה בעמק יזרעאל

לא חסרים מסלולי טיולים, גנים לאומיים ומוקדי עניין מסוגים דומים נוספים בעמק יזרעאל, אך כדאי בכל זאת לברר את האפשרויות העיקריות לפני על מנת להצליח לבחור מבין שלל האופציות את מה שהכי מעניין אתכם.

במידה ומתעניינים במסלולי הליכה עבור ימי החופשה בצפון שלכם, לא חסרים כאלו בעמק יזרעאל מכל הסוגים ודרגות הקושי, כולל מסלולים המתאימים לכל המשפחה ואף למשפחות עם ילדים קטנים. בהר תבור, לדוגמה, מסלול הליכה נעים וקליל עם נוף מרהיב של הגליל התחתון. גם בגלבוע לא חסרים מסלולים קלים ונינוחים, לצד מסלולים מאתגרים יותר. בתל יזרעאל ניתן לערוך תצפית עוצרת נשימה על הרי הגלבוע והר שאול, לבקר באנדרטת הזיכרון לחללי הפלמ"ח ולטייל בין השרידים ההיסטוריים והארכיאולוגיים שעל התל עצמו. האתר נגיש עם רכב כמובן, ומושלם לביקור ביום חורפי נאה ואף קריר.

במהלך ימי השמש הרבים של החורף, וממש לאחר ימים גשומים, מומלץ לשקול את האפשרות של טיול ברכבי שטח בעמק. רייזרים, טרקטורונים, ג'יפים וכיוצ"ב לא חסרים בעמק מקומות לטיולי שטח מלהיבים, הן בנהיגה עצמית והן בנהיגה של מדריכים מקומיים מנוסים. אין כמו טיול בוץ בנוף הירוק של החורף שווה ניסיון.

גם גנים לאומיים לא חסרים בעמק, והחורף מהווה תקופה מושלמת לביקור בהם גן הנדיב, דן השלושה (הסחנה), שמורת נחל מערות ועוד. לא חסרות אפשרויות לגנים לאומיים מטופחים ומרהיבים ביופיים באזור זה של הארץ

אירוח כפרי בקיבוצים של העמק

הרגל השנייה עליה צריכה לעמוד חופשת החורף שלכם בעמק יזרעאל היא מקום האירוח והלינה. מומלץ לחפש אחר מקומות אירוח בקיבוצים בצפון, בפרט אירוח כפרי בצפון מהסוג שמציע כפר נופש מטופח ומושקע בקיבוצים של העמק. דוגמה מושלמת לכך היא של כפר הנופש של קיבוץ מזרע, השוכן בלב עמק יזרעאל ובמרחק נסיעה קצר יחסית ממרכז הארץ. בכפר הנופש תמצאו חדרים נעימים ומזמינים לזוגות ולמשפחות גם יחד, קרבה מקסימאלית לטבע המקומי ולפסטוראליות של שדות העמק, מדשאות מטופחות ורחבות ידיים בהם יוכלו הילדים להתרוצץ ולהשתולל ואפילו אפשרויות לארוחות מפנקות בחדר האוכל האיכותי של הקיבוץ. החוויה האולטימטיבית של אירוח כפרי ואפשרות לחוות את אווירת הקיבוץ מצד אחד, ומיקום מעולה באמצע העמק ובקרבה לכל מסלולי הטיולים והאטרקציות מצד שני. לא תתאכזבו!…

Mizra-G47_4_Big-min Mizra-exterior_5_Big-min Mizra-G51_1_Big-min

*תוכן ממומן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות