n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / זוכרים את הנופלים: ראשון לציון הרכינה ראש לזכר בניה ובנותיה שנפלו במערכות ישראל

זוכרים את הנופלים: ראשון לציון הרכינה ראש לזכר בניה ובנותיה שנפלו במערכות ישראל

בתום יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, מסכמים בחברה קדישא ראשון לציון את יום הזיכרון תשפ״ג - 2023 בו הצדיעו המשפחות השכולות ותושבי העיר לזכר בניה ובנותיה של ראשון לציון שנפלו במערכות ישראל.

ראשיצת
קרדיט: חברת קדישא

משעות הבוקר התאספו בני משפחות הנופלים להתייחד עם זכר יקיריהם בחלקה הצבאית בבית העלמין ׳גני אסתר׳. על הקברים הונחו ערכות זיכרון על ידי צוותי חברה קדישא ראשון לציון שכללו נר זיכרון, כיפה ונוסח היזכור והקדיש.

מחברה קדישא ראשון לציון נמסר: ״צוותי החברה קדישא עמלו בימים האחרונים לרווחת באי בית העלמין ביום הזיכרון. כחלק מכך, חילקנו ערכות מיוחדות של נר זיכרון, כיפה ונוסח היזכור והקדיש על קברי ההורים אשר שיכלו את ילדיהם במערכות ישראל. נוסיף תמיד ללוות ולעמוד לימינם של המשפחות ששילמו את המחיר היקר מכל למען ביטחון ישראל. יהי זכרם ברוך״.

11

22

44

33

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות