n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום: ״אני נחוש לאפשר לכלל תושבות ותושבי רחובות לחיות לפי צו מצפונם״

זהר בלום: ״אני נחוש לאפשר לכלל תושבות ותושבי רחובות לחיות לפי צו מצפונם״

רגע אחרי שנפתחו הקלפיות שוב, זהר בלום בראיון אחרון לפני סגירת הקלפיות

4b4d10aa-b9d1-4c40-9170-0f876bfc51e2

"זהו רגע האמת, הדילמה ברורה", אומר זהר בלום. "תושבי רחובות צריכים להחליט האם ייבחר ראש עיר ליברלי למען כולם או אחד שדואג יותר למגזר מסוים. אני היחיד שיכול לדאוג לצרכים של כולם, עם עשייה ענפה של 20 שנה מאחוריי ובלי סיסמאות.אני הוכחתי: דאגתי לכלל תושבות ותושבי רחובות, גם לחילונים וגם לדתיים ולחרדים.

מה הדבר הכי חשוב והראשון שתעשה עם כניסתך לתפקיד ראש העיר?

הדבר הכי חשוב הוא להוביל את מהפכת השירות לתושב ולתת לתושבים תמורה מלאה בעד הארנונה היקרה שהם משלמים.אני לא מחויב לוועדי עובדים או לעסקנים כך שאבנה מחדש את השדרה הניהולית של עיריית רחובות. יש לי תוכניות אסטרטגיות ארוכות טווח לעיר בתחומים שונים של תכנון ובנייה, ריאות ירוקות, פארקים, ניקיון, חינוך ושירות לתושב. בעזרת אנשי המקצוע הטובים בישראל אנהיג את מהפכת השירות לתושב ואני בטוח שרחובות בראשותי תהיה מתקדמת יותר וטובה יותר.

כשאתה מדבר על חלוקה צודקת של המשאבים והקצאות הקרקע, למה הכוונה?

"אני מבטיח להיות ראש עיר של כולם, ולכן, עבור הציבור החילוני, אעשה כל שביכולתי להקים מרכזי תרבות, בילוי ופנאי בהתאם לצרכיו, כן, גם בסופ"ש. אתמוך בתנועות הנוער כפי שעשיתי עד כה, אמשיך לפעול למען הקהילה הגאה ואדאג לרווחת כלל הסטודנטים בעיר. כמובן שבתור ראש עיר ליברלי שיווני, במקומות שיש צורך מעשי בכך, אתמוך בהקמת מבני ציבור לאוכלוסייה הדתית.

דרך הפעולה שלי תמיד הייתה ותישאר, מכבדת והוגנת, בשקיפות מלאה ושיתוף כלל הציבור, והכי חשוב, בהסכמה רחבה של כלל תושבות ותושבי רחובות. באופן דומה, אפעל גם כך גם בנושא הקצאת משאבים כספיים לקהילות החילוניות השונות. אדאג לשוויון מוחלט בין כלל התושבות והתושבים של העיר הנפלאה שלנו.

אחת ולתמיד, מה עמדתך לגבי תחבורה ציבורית בשבת?

אני בעד לשמור על הסטטוס קוו. התחבורה הציבורית בסופי שבוע פועלת כבר כמה שנים באמצעות מוניות שירות, אך בעקבות בעיות כלכליות, תדירות הקווים ירדה. אני מתחייב לאפשר לציבור שזקוק לכך תחבורה ציבורית גם בסוף שבוע עם התמקדות בציר הרצל, באופן שלא יפריע לכלל הציבור ולא תיכנס לשכונות שאינן מעוניינות בכך. למרות התקפות שהולכות ומחריפות עליי בנושא זה, אני נחוש לאפשר לכלל תושבות ותושבי רחובות לחיות לפי צו מצפונם, איש איש באמונתו יחיה. תושבי רחובות יודעים לחיות ביחד באחווה ובשלווה, כך היה וכך נמשיך לחיות בעתיד.

לסיכום, אירועי השנה החולפת, בעיקר לאחר השבת הארורה של ה- 7 באוקטובר ולאחר שאיבדתי שניים מבני משפחתי בטבח בשדרות, אנו חייבים לשמור על חברה מלוכדת יותר, לדעת להתבגר על חילוקי הדעות בינינו בדרכי שלום ונועם.אני משוכנע שאחרי 20 שנות עשייה וניסיון רב, אני האיש המתאים ביותר להצעיד את העיר שלנו לדרך חדשה.אני קורא לכל תושבות ותושבי רחובות להשתתף היום בחגיגה הדמוקרטית, לצאת להצביע ולהשפיע ולגלות מעורבות חברתית ולמלא את חובתם האזרחית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. לוי יחזקאל

    מה דאגת לחילונים ודתיים כבר בשבת ראשונהלפני הבחירות עשית הפנינג עם דוכני מזון ומשחקים בשבת ופגעת בכבוד הדתיים ומסורתיים מה שלא עשו ראשי עיר לפניך חבל מאוד פגעת בנו ברגשותינו אתה לא תהיה ראש עיר כי אתה טוב לחילונים בלבד ולא לנו …מאחל שלא תהיה ראש עיר לעולם כל הפוגע בכבוד השבת לא יוכל לכבד אותנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות