n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / טקס תארי כבוד נערך במכון הטכנולוגי HIT חולון

טקס תארי כבוד נערך במכון הטכנולוגי HIT חולון

בטקס חגיגי במרכז פרס לשלום וחדשנות: HIT מכון טכנולוגי חולון העניקה ליזמים ואנשי הציבור הבולטים במשק תארים לשם כבוד

תואר לשם כבוד 4 צילום HIT חולון

אמש (ג', 3.1.23) העניק HIT מכון טכנולוגי חולון לאנשי מדע, יזמים ולאנשי הציבור בולטים בישראל, תארים לשם כבוד במסגרת טקס חגיגי במרכז פרס לשלום וחדשנות. התואר הוענק כאות הוקרה לאישיים בולטים, חדורי שליחות ועטורי הישגים על תרומתם המיוחדת לאקדמיה, לחברה ולתעשייה הישראלית.

חמישה תארים הוענקו לחמש דמויות בולטות אשר הצליחו לעצב את חיי כולנו מתוך ראייה רב תחומית, מדעית ותרבותית ולתרום תרומה משמעותית לאקדמיה, לחברת ולתעשייה הישראלית.

פרופסור רוני גמזו, מנכ"ל המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי אכילוב,

מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל,

זיו אבירם, מייסד ונשיא קרן אבירם, מייסד ויו"ר משותף OrCam ומייסד משותף Mobileye,

פרופסור דוד הראל, נשיא האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים,

נעמי סטוצ'ינר, מייסדת ונשיאת בית איזי שפירא וכלת פרס ישראל.

צילומים: מכון טכנולוגי HIT חולון

כמידי שנה, מעניק HIT מכון טכנולוגי חולון תארים לשם כבוד לדמויות אשר בפועלן משקפות את חזונו של המכון. HIT רואה בראש ובראשונה את המצוינות האקדמית כערך עליון ומוביל ולצדו את הנגשת ההשכלה הגבוהה לכלל חלקי האוכלוסייה והחברה הישראלית.

עוד חרט על דגלו המכון, להיות "האקדמיה של התעשייה" ובעל קשרים ענפים עם התעשייה בישראל. מידי שנה, בוגרי המכון במקצועות הטכנולוגיה, ההנדסה וההייטק משתלבים בשוק התעסוקה ומצעידים קדימה את הכלכלה והחברה בישראל.

הטקס התקיים במעמד ראש עיריית חולון, נשיא HIT, ובכירים נוספים. התארים יוענקו על ידי פרופ' אדוארד יעקובוב – נשיא HIT.

קיום הטקס במרכז פרס, מסמל את תפיסת העולם וערכיו של המכון, השותף לחזונו של נשיא המדינה לשעבר, מר שמעון פרס ז"ל, בדבר מקומן של החדשנות, היזמות והטכנולוגיה בפיתוח המדינה. על כל אלה קיבל מר שמעון פרס ז"ל פרס על מפעל חיים מהמכון הטכנולוגי.

פרופסור אדוארד יעקובוב, נשיא HIT מכון טכנולוגי חולון: "אנו גאים להעניק את התארים לשם כבוד של HIT מכון הטכנולוגי חולון. רשימת מקבלי התואר מגוונת ומורכבת משורה של אנשי מדע ואקדמיה, יזמים, אנשי ציבור ומנהיגים בתחומם, אשר לכל אחד תרומה משמעותית לאקדמיה, לחברה ולתעשייה במדינת ישראל. HIT מאמין שתפקידה של האקדמיה הוא לתמוך בחברה צודקת יותר דרך השכלה גבוהה לכל שכבות האוכלוסייה, ובכך להכשיר יזמים, אנשי הייטק ומהנדסים שיצעידו את התעשייה. בבחינה זו, מהווה המכון, 'האקדמיה של התעשיה"

פיני כהן, יו"ר חבר הנאמנים של HIT מכון טכנולוגי חולון:  "המדע משרת את הביטחון, את הכלכלה ואיכות החיים של כל אזרחי ישראל. אני מאמין שאנחנו ב-HIT מקדמים ערכים אלו וכי פועלם של כל האנשים להם אנחנו מעניקים את התואר גם הוא חופף עם הערכים הללו אני מאחל מכאן דו קיום, סובלנות וקירוב לבבות."

מוטי ששון, ראש העיר חולון: "כמוסד אקדמי, HIT מכון טכנולוגי חולון הוא שם דבר בכל ישראל. מאז הקמתו בשנות ה60 במאה הקודמת הוא התפתח ושגשג והכשיר דורות רבים של מהנדסים, מתכנתים, מעצבים ועוד. מטרת העל שלנו היא למצב את המכון כמוסד אקדמי מוביל ומתפתח ואכן, ראוי לשדרג מעמדו לרמה אוניברסיטאית."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-05-07 בשעה 18.24.40_24426786

יום הזיכרון: בדרכי יאיר- סיפורו של יאיר כץ

תפריט נגישות