n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום מציע להקצות 12 מיליון ש״ח שהם כ- 1% מתקציב עיריית רחובות 2024 לטובת מיגון העיר

זהר בלום מציע להקצות 12 מיליון ש״ח שהם כ- 1% מתקציב עיריית רחובות 2024 לטובת מיגון העיר

מיגון, ביטחון, ניצחון. זהר בלום, מ״מ ראש העיר שוקד על תכנית חדשה שעיקרה הוא תוספת מיגון למוסדות החינוך בעיר ובנוסף לשכונות הוותיקות ולמרחב הציבורי.

WhatsApp Image 2023-11-09 at 11.50.25

מאז תחילת המלחמה, מ"מ ראש העיר, זהר בלום, פועל בשיתוף פעולה מלא עם כל גורמי הביטחון, ראש העיר, הנהלת העיר ויחד עם מינהל חינוך להגברת הביטחון במוסדות החינוך בפרט ובעיר ככלל.

בין הפעולות הרבות שבוצעו:הוכשרו מרחבים מוגנים במוסדות החינוך עבור התלמידים תושבי השכונות הסמוכות ותוגברה אבטחת מוסדות החינוך בעיר על ידי חיילי מילואים חמושים, שוטרי משטרת ישראל, סיירי השיטור העירוני והפקחים העירוניים.

לדברי בכירים בפיקוד העורף, רחובות ברמת מוכנות גבוהה לירי רקטי ואירועי פח״ע. אולם, בלום שואף לספק מספר פתרונות מיידים עבור מיגון מוסדות חינוך שתלמידיהם לומדים כעת במבנים זמניים ועבור שכונות ותיקות שסובלות ממחסור מרחבים מוגנים ומקלטים.

בעקבות כך, זהר בלום מציע להקצות בשנת 2024 כ- 12 מיליון ש״ח מכספי התב״ר (תקציב בלתי רגיל) שהם סך הכל כ- 1% מהתקציב השנתי של עיריית רחובות לטובת מיגון העיר.

ההחלטה הזו תאפשר לבנות עוד כ-60 מרחבים מוגנים תקניים שיוצבו במוסדות החינוך, בבתי הספר
ובשכונות רלוונטיות ע״פ צורכי הביטחון, לטובת תושבי העיר.

בלום מציע כי ההחלטה על המיקומים של המרחבים המוגנים תתקבל על ידי וועדה ציבורית בה יהיו חברים ראש העירייה, חברי מועצה מכל סיעות העיר בהתאם לייצוג הקיים במועצה כיום, ראש אגף הביטחון, נציגות משטרת ישראל ופיקוד העורף וראשת מינהל החינוך.

זהר בלום: הדבר הכי חשוב עבור כל התושבות והתושבים כרגע הוא תחושת הביטחון האישי שלהם ובוודאי של ילדיהם. עיריית רחובות הוכיחה בימים אלה שהיא מוכנה לעת חירום אולם עלינו לעשות כל מאמץ כדי להשלים פערי מיגון שהמדינה לא דאגה לכם במשך השנים. במקביל לתכנית שלי להקצות תקציבים נוספים למיגון מוסדות החינוך והשכונות אני רוצה לברך את משטרת ישראל וראש העיר על הקמת כיתות כוננות וקורא להרחבת המיזם ומיסוד שלו כך שימשיך לפעול גם בשגרה ואל רק בעת חירום כדי להגביר את הביטחון האישי ברחבי העיר״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות