n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום המועמד הליברלי המוביל: אני מתחייב לכהן שתי קדנציות בלבד

זהר בלום המועמד הליברלי המוביל: אני מתחייב לכהן שתי קדנציות בלבד

בראיון מיוחד לקראת הבחירות קורא בלום לשני המועמדים מרקוביץ ודיל להצטרף אליו ולחתום על התחייבויות לשתי קדנציות בלבד.

e5280ef5-e55a-4359-afab-0f1c8c5e68ca

בראיון המיוחד הוסיף בלום ואמר: ״הגיע הזמן להגבלת כהונת ראש עיר לשתי קדנציות בלבד! ראשות עיר היא לא ג׳וב לכל החיים. אני מצהיר שאני בא לשתי קדנציות בלבד. כהונת ראש עיר ממושכת מייצרת תחושת שובע, אטימות לביקורת וניתוק בין התושבים לעירייה.

אני חושב שראש העיר עשה הרבה למען העיר אבל אחרי 3 קדנציות הגיע הזמן להתחיל מחדש עם ראש עיר ליברלי ושוויוני לכולם.

הגיע הזמן לראש עיר עם אנרגיה חדשה, ליברלי ושוויוני שישתף את הציבור בשקיפות בתהליכי קבלת ההחלטות, באסטרטגיה ובתכניות עבודה סדורות בכל תחומי החיים שהעירייה מעניקה בהם שירותים עבורכם.לדבריו, להגבלת כהונת ראש עיר לשתי קדנציות יש יתרונות רבים וביניהם: הגברת התחרותיות, מעורבות גדולה יותר של התושבים בתהליך הבחירות וריסון של הוצאות העירייה.

בלום סיכם ואמר: ״לתושבות ותושבי רחובות יש הזדמנות להתחיל מחדש ולהחליף את ההנהגה הוותיקה בראש עיר חדש ליברלי ושוויוני יותר למען עתיד מתקדם יותר וטוב יותר לעיר רחובות. הגיע הזמן שרחובות תהיה בירת המדע של ישראל ותהווה אבן שואבת למדענים מהארץ ומעולם״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות