n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: "העירייה מונעת ותמנע הנחת מבנים ללא אישורים"

לוד: "העירייה מונעת ותמנע הנחת מבנים ללא אישורים"

ראש העיר לוד הורה לפנות קראוון שהונח באופן לא חוקי וללא אישור לצורך הקמת בית כנסת בשכונת 'גני איילון'

הנחת מבנה ללא אישור חוקי
צילום: דוברות העירייה

קבוצת תושבים משכונת 'גני-איילון' החדשה והמתפתחת, הניחו בערב חג השבועות מבנה יביל ללא אישור חוקי – בכדי שישמש להם כמקום לתפילות ובית כנסת במהלך החג ואף לאחר-מכן, בשאר ימות השנה.
המהלך אשר נעשה שלא כחוק וללא תיאום ואישורים מהעירייה, נעצר ע"י הפיקוח העירוני והמשטרה, בהוראת ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו.
בפגישות שנערכו בחודשים האחרונים בין ראש העיר ועסקני הקהילה החרדית ב'גני-איילון' סוכם כי העירייה תעשה הכל על מנת להבטיח לתושבים שכונה מודרנית עם תשתיות בסטנדרט גבוה. עוד נאמר כי בעירייה עמלים לפתרונות זמניים להקמת בתי כנסת ובתי מדרש בשכונה עד לבניית בתי הקבע.
ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו התייחס לאירוע החריג שאירע בערב חג, שאף גלש לאלימות פיזית כנגד כוחות הביטחון: "קבוצת פורעי חוק הניחו בשעה 2:00 בלילה קראוון ללא היתר בנייה, ללא אישורים כחוק מהעירייה ובוודאי שללא אישורי בטיחות וחיבורים למים, חשמל וביוב. הנחיתי מיד לפנות משם את המבנה. מנוף של העירייה הרים את היבילים והוציאם מהשטח".
מעיריית לוד נמסר כי היא נוקטת במדיניות נחושה ומחמירה, ללא משוא פנים, בין אם במגזר הערבי או היהודי, באכיפת חוקי התכנון והבנייה, במטרה להדגיש מסרים ברורים של שלטון חוק וסדר כעיר מתוקנת הפועלת אך ורק עפ"י חוק:
"כמו כל עירייה בישראל, לא נוכל לקבל הנחה פיראטית של קרוואן בצורה שכזו ובניגוד לחוק. אין זה ראוי והוגן להתנהל בבריונות ואז לרוץ ולספר שהעירייה מתנכלת כביכול לחרדים. מי שיבוא לשכונה יראה איך העירייה עושה הכל למען השכונה ותושביה ומתגאה בקליטת הציבור החרדי וקוראת גם לרשויות אחרות לנהוג כך. חשוב להבהיר כי עיריית לוד פועלת בצורה שווה למען איכות חיי כלל התושבים בעיר, ללא הבדל של דת, גזע ומין. העירייה מונעת ותמנע בכל דרך הנחת מבנים ללא אישורים ותוך אפשרות של סיכון חיי אדם, כעירייה שמקפידה על חוק וסדר בתחומה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות