n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום: "האור של איתי עוד יאיר הכל"

זהר בלום: "האור של איתי עוד יאיר הכל"

זהר בלום, מ"מ ראש עיריית רחובות,השתתף בטקס המרגש של מועדון הכדורסל מכבי רחובות שבחר להנציח את זכרו של סרן איתי כהן ז"ל, תושב העיר

WhatsApp Image 2023-12-07 at 22.13.44

זהר בלום, מ"מ ראש עיריית רחובות, זכה להשתתף בטקס המרגש של מועדון הכדורסל מכבי רחובות שבחר להנציח את זכרו של סרן איתי כהן ז"ל, יליד רחובות ומפקד צוות יהל"ם משכמו ומעלה שנפל ברצועת עזה במהלך מלחמת "חרבות ברזל", יחד עם משפחתו של איתי הי"ד, הוריו, אורטל ויניב, ושני אחיו, אופק ונועם.

בעברו, איתי הי"ד שיחק כדורסל בקבוצה זו והוא עמד להשתחרר כמה ימים לפני פרוץ המלחמה.במחברת סודית אותה השאיר בחדרו, מצאו הוריו לאחר לכתו את הבטחתו לראות משחק NBA באחד האולמות בארה"ב. לצערנו, הבטחה זו לא תזכה להתממש עוד.

מעתה, קבוצת ילדים א', שבה משחק אחיו הקטן של איתי הי"ד, מס' 23, נועם, תיקרא "מכבי איתי רחובות". בלום שמח לצפות במשחק פתיחת עונה נגד קבוצת מכבים רעות ולראות את הנוער הערכי שלנו מכבד את משפחת כהן ואת המעמד הכה חשוב הזה.

אביו של איתי הי"ד, יניב, הודה לכולם על דרך הנצחתו באמצעות הספורט האהוב עליו והוא איחל לכלל השחקנים לנצח ולהוביל למען איתי.

זהר בלום בירך את הקהל: "חג החנוכה הוא חג של ניסים ונפלאות וימים אלו מסמלים יותר מכל את ניצחון האור על החושך, כפי שהמכבים היהודים מרדו באומץ וניצחו את היוונים, כך לוחמות ולוחמי צה"ל ינצחו את האויב האכזרי, מחבלי החמאס ברצועת עזה.

אני מאחל לכולנו, למשפחת כהן היקרה, אורטל, יניב, אופק ונועם, לצוות השחקנים, המאמנים ומנהלי מכבי איתי רחובות שנדע לצאת מהשכול והאובדן לעבר אור גדול.אני גאה על הצטרפות משפחת כהן לקבוצת הכדורסל העירונית וכן על ההנצחה החיה של זכרו של איתי, באותה הדרך שבה בחרו להנציח את עומר אלקבץ ז"ל. אני מאחל לכולנו חג חנוכה שמח, מי ייתן שכל חיילות וחיילי צה"ל יחזרו לביתם בשלום יחד עם החטופות והחטופים של כולנו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות