n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / וולקאם: ההגרלה ששיגעה את המדינה בימים האחרונים הגיעה מרחובות

וולקאם: ההגרלה ששיגעה את המדינה בימים האחרונים הגיעה מרחובות

ההגרלה תהיה שיאו של קמפיין שמטרתו להנגיש את עולם השקעות הנדל"ן לציבור הרחב בישראל, ויביא לידי ביטוי את חזון החברה לשמש מגדלור לצמיחה כלכלית למשפחות מעמד הביניים.

460a0327-f293-469c-a597-eda79e0ea1ca

היזמית הישראלית בעלים של קבוצת בל מרחובות שמחלקת דירה במתנה הפכה לשיח הכי מדובר ברשת החברתית בימים האחרונים.
מדובר במתחם הכולל כ-300 יחידות דיור קיימת גם בריכת שחיה, חדר כשר, מועדון דיירים, ספא, מסעדה ועוד. הדירה צפויה להכפיל את שוויה בשנים הקרובות על פי הערכות הקבוצה ולייצר הכנסה חודשים של אלפי שקלים לזוכה בה."מטרת הקמפיין" אומרת שני בל, יזמית נדל"ן והבעלים של הקבוצה "היא לעורר מודעות עצימה בקרב מעמד הביניים בישראל לאפשרות להגדיל משמעותית את ההון המשפחתי באמצעות השקעות נדל"ן חכמות".

שני בל, העומדת בראש קבוצת בל נדל"ן ברחובות תגריל ב-8.3, בכנס מיוחד בשידור לייב ברשת החברתית לרגל יום האישה הבין לאומי, דירה במתנה בפרויקט הדגל שלה בקומפלקס מפואר בקפריסין

ההגרלה תהיה שיאו של קמפיין שמטרתו להנגיש את עולם השקעות הנדל"ן לציבור הרחב בישראל, ויביא לידי ביטוי את חזון החברה לשמש מגדלור לצמיחה כלכלית למשפחות מעמד הביניים.

הבחירה ביום האישה הבנל"מ אינו מקרי.בל, חרדית ציונית, בנתה ב10 אצבעות מערך נדל"ן בנל"מ ומנהלת בעשור האחרון פרויקטים נדל"ניים בישראל, ארה"ב וקפריסין.בתוך כך היא מראה לנשים שביננו, שלא משנה מאיזה רקע באת ועם כמה הגעת – עם תשוקה, אומץ ועבודה קשה – הכל לגמרי אפשרי, גם לעמוד בראש חברת נדל"ן מצליחה.

את הכנס ב8.3 ינחו עדן הראל ועודד מנשה וצפויים להשתתף בו אנשים מכל גווני הקשת הישראלית – חרדים, דתיים וחילוניים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות