n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / הרכש החדש של מלול: גילי צברי

הרכש החדש של מלול: גילי צברי

ראש העיר, רחמים מלול הציג את ראש המטה לקידום עסקים

WhatsApp Image 2023-09-18 at 19.01.57

היום, שני, הציג ראש העיר, רחמים מלול, את גילי צברי ראש "המטה לקידום עסקים" של סיעת אחדות.

צברי יליד העיר, נשוי ואב לשלושה.הוא בן 50 אך הניסיון העסקי שלו נמשך על פני שלושה עשורים.הוא התחיל את דרכו כשוטף כלים בסניף הבורגר ראנץ' הראשון בעיר ובמהרה הפך למנהלו. בהמשך דרכו היה המנהל ואחד הבעלים של סניף הבורגר ראנץ' שנפתח בקניון רחובות.

תוך כדי עבודתו רכש בית קפה קטן באותו הקניון ולאחר מספר שנים כבר חלש על רשת בתי הקפה "מילאנו" שהחזיקה סניפים בקניון, בפארק המדע ובקניותר בנס ציונה ופתח את מסעדת "להבות" בראשון לציון. בשנים האחרונות מכר את רשת "מילאנו" ופתח את רשת הברים "דאבלין" והוא מחזיק גם במסעדת סושי בתאילנד.

״צברי הוא דוגמא ליזם צעיר שהתמודד עם אתגרים רבים וצלח את רובם״ ציין מלול והוסיף ״החלטתי לצרף את גילי לסיעת אחדות ולמנות אותו לראש "המטה לקידום עסקים" של הסיעה כאשר מטרתו של המטה היא לשפר את הקשר בין העסקים בעיר לבין מחלקות העירייה השונות, לסייע ליזמים צעירים ולהעניק תמיכה שיווקית ועסקית לעסקים קיימים. החזון שלו כולל הקמת "בית חם לעסקים" שיסייע בשיפור הקשר מול העירייה וייתן מענה לצרכיהם. בימים הקרובים גילי ואני נציג את תוכניות "המטה לקידום העסקים." של הסיעה״ סיכם מלול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות