n
דף הבית / בת ים / חרבות ברזל: נסגרו כל אתרי הבניה בבת ים

חרבות ברזל: נסגרו כל אתרי הבניה בבת ים

בעקבות הערכת מצב בין הנהלת העיר בת ים לגורמי הביטחון, הוחלט על מספר צעדים וביניהם: סגירת אתרי הבניה בכל רחבי העיר עד להודעה חדשה

צביקה ברוט צילום דוברות עיריית בת ים
ראש עיריית בת ים- צביקה ברוט. צילום: דוברות עיריית בת ים

הבוקר (ראשון), התקיימה הערכת מצב נוספת בעקבות הלחימה בישראל וראש עיריית בת ים צביקה ברוט, עדכן במספר החלטות שהתקבלו.

ברוט: "תושבים יקרים, מבקש לעדכן אתכם בתמונת המצב לאחר הערכת המצב שקיימתי הבוקר עם גורמי הביטחון והנהלת העיר: מבחינת היערכות ביטחונית: בת-ים ממשיכה בפריסה מלאה של כוחות מתוגברים מהמשטרה ומג״ב ברחבי בעיר כולל בכניסות אליה.

במקביל הוריתי אתמול לסגור את אתרי הבניה ועבודות התשתית עד הודעה חדשה, ופועלים לא אמורים להיכנס לעיר. במקרה של הפרה או חשש כלשהו אנא דווחו למוקד 100 של המשטרה.

נפגעים: מדינת ישראל ספגה נפגעים רבות, וחלקם גם בני העיר בת-ים. אין לנו עדיין מספר מדויק, ונעדכן אתכם בנושא ברגע שנוכל. ואנו פועלים מסביב לשעון עם הרשויות הרלוונטיות כדי להעניק למשפחות את כל התמיכה והסיוע האפשריים.

רשתות חברתיות: לצערי, עדיין מופצות מדי פעם שמועות שאינן נכונות, לגבי אירועים או נפגעים בעיר. נכון לעכשיו, אין שום אירוע חריג ואין התראה ספציפית. אנא, גלו אחריות והמנעו מהפצת פייק ניוז. אתם תקבלו מאיתנו כאן את כל המידע בצורה אמינה ומדויקת, ברגע שנקבל אותו.

הנחיות התגוננות: אסורה התקהלות המונית. סגרנו כבר אתמול את חופי הים וההגעה למקום אסור. לימודים וחוגים לא מתקיימים עד הודעה חדשה. המקלטים העירוניים פתוחים, ובכל בעיה ניתן לפנות למוקד העירוני 107.

סיוע פסיכולוגי: אבקש להזכיר שהעמדנו צוות מקצועי של השירות הפסיכולוגי למי שזקוק להתייעצות עבורו או עבור ילדיו. אנשי המקצועי זמינים במספר הטלפון 03-5556433, או דרך המוקד העירוני 107.

ובנימה אישית: צפויים לנו עוד ימים לא פשוטים. אני יודע כמה זה קשה עבורכם. עבור כולנו. אבל אני מבטיח לכם שיהיה אשר יהיה – אנו ערוכים להתמודד עם כל תרחיש ברמה הגבוהה ביותר ונעבור את בשלום ביחד, בצורה מקצועית ועם הרבה אורך רוח וסבלנות. בשמכם ובשמי אני שולח חיבוק לתושבי הדרום ומתפלל לשלומם של כוחות הביטחון, והחטופים. אעדכן אתכם בהמשך לאחר הערכת המצב הבאה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. עדיף לסגור אחרת יסגרו להם לאוויר כלבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות