n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הפתעה: שלושה שבחי״ם נעצרו ברמת גן

הפתעה: שלושה שבחי״ם נעצרו ברמת גן

שוטר רחפן ניידת צילום דוברות עיריית חולון (2)

בהמשך לדיווח שהתקבל במשטרה בשבוע שעבר, אודות רכב ובו 4 חשודים ברחוב קק״ל בלב העיר גבעתיים, שוטרי תחנת גבעתיים הגיעו למקום במהרה , ביצעו סריקות , איתרו את הרכב על יושביו ופתחו בחקירה .

עם התפתחות החקירה עלה כי 3 מהחשודים הינם שוהים בלתי חוקיים(21,16, 23- תושבי איו״ש) וכן חשודה (31 מיפו), אשר עפ״י חומר הראיות,
אספה את השב"חים מאזור ניצני עוז וביחד הגיעו לגבעתיים במטרה לסרוק את האזור ולאתר רכבים פוטנציאליים , אותם יגנבו ויעבירו אל מחוץ לשטחי הארץ.

עוד עלה בחקירה כי לכל אחד מהחשודים הוגדר תפקיד, כאשר החשודה ואחד החשודים נוסעים ברכב המוביל ואילו 2 חשודים נוספים – בגיר וקטין- נוסעים ברכבים גנובים.בתוך כך, במסגרת החקירה והפעלת אמצעים טכנולוגיים, גילו החוקרים כי ביום 20.10.23, גנבו החשודים רכב מרחוב הפלמ"ח בגבעתיים ורכב נוסף בתאריך 16.10.23 מרחוב ארלוזרוב ברמת גן.

עם סיומה של החקירה ומיצוי איסוף הראיות , הוגש אתמול נגד החשודים כתב אישום חמור על ידי יחידת התביעות של משטרת מחוז ת״א בגין עבירות של הסעת תושב זר השוהה שלא כדין, קשירת קשר לפשע, כניסה לישראל שלא כחוק, גניבת רכב ונהיגה ברכב ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.מעצרם הוארך עד החלטה אחרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות