דף הבית / כללי / מתאמנים מעבר לים

מתאמנים מעבר לים

הבוגרים עלו ביום ראשון על טיסה לאוקראינה והגיעה אל העיר זפרוזייה שם היא לוקחת חלק בשני טורנירים בינלאומיים שיהיו בשבילה הכנה מצוינת לקראת עונת הכדוריד החדשה שבפתח. ביום שני, פתחה במשחקי הטורניר הראשון כשהתמודדה מול קבוצת גומל מבלארוס, אחת הקבוצות הטובות בארצה המדורגת שם במקום השלישי. הפועל פתחה את הטורניר ברגל ימין וניצחה 31:24 אחרי שהוליכה 14:12 במחצית.  ביום שלישי פגשו חניכיו של עידן מימון את קבוצת קרטינה- אלופת מולדובה ואמש (רביעי) שיחקה את המשחק האחרון של הטורניר הראשון כשהתמודדה מול מוטור האוקראינית. כבר היום (חמישי), תפתח הקבוצה את הטורניר השני ובמהלכות תתמודד מול וויסלה פלוק הפולנית, מוטור האוקראינית וסקמינץ מבלארוס.

קבוצת הנערים שלקחה חלק בטורניר ה"סל-קאפ" שבהונגריה, בהובלת המאמן דביר גולדשטיין, סיימה אותו עם שני ניצחונות במשחקי הדירוג. במשחק הראשון הביסה 22:8 את לנגנלויס האוסטרית ובמשחק השני ניצחה 22:17 את אלצ'ה הספרדית. הנערים סיימו במקום התשיעי המכובד מתוך 22 קבוצות שלקחו חלק בטורניר. המאזן הסופי שלהם הוא חמישה ניצחונות לעומת שני הפסדים. במקביל אליה, גם נבחרות ישראל הצעירות לקחו חלק בטורניר כשבאחת מהן נכלל בסגל גם שחקן המועדון- אסף שרון בן ה-13 וזכה בתואר ה"טופ-סקורר" של הטורניר. הנערים נהנו לא רק על המגרש אלא גם מסיור מיוחד שקיבלו ממאמן הכדוריד הבכיר- בנט דאהל ההונגרי. הוא הדריך את הנערים במתקן המפואר של קבוצת הנשים אותה הוא מאמן וגם במגרש האתלטיקה ובאקדמיה המתקדמת לנערות. הנערים חזרו ארצה ביום ראשון וימשיכו להתאמן בארץ לקראת העונה הקרובה.

קבוצת נוער עלית של המועדון, זכתה במאמן חדש- אסף לוי. הוא שיחק 13 עונות בליגת העל ולאחר מכן החל בקריירת אימון בנס ציונה שם זכה בדאבל היסטורי עם קבוצת הנוער. הוא המשיך ואימן את קבוצת הבוגרים של המועדון הכתום כשבמקביל פיתח גם את מחלקת הנוער שלה. לפני כשנתיים מונה למאמן מכבי פתח תקווה מהליגה הלאומית וזכה איתה בגביע ברנר כשבמקביל אימן את קבוצת הנוער של רחובות. בעונה האחרונה התמנה למאמן רמת השרון והגיע איתה עד לחצי גמר הפלייאוף. במקביל, שימש כעוזר מאמן נבחרת הבוגרים של ישראל, מאמן נבחרת העתודה ואחראי מקצועי של נבחרות הנערים. לוי אמר עם הצטרפותו: ״אני מאד שמח להצטרף למועדון צמרת כמו הפועל ראשון. לפני לא מעט שנים, כעוד הייתי מאמן נוער בנס ציונה, היה דיבור שאגיע לאמן את הנוער בהפועל ראשון אבל הרגשתי מחויבות לתהליך שאותו התחלתי בנס ציונה. לפני הרבה שנים, כשהייתי שחקן צעיר, היו דיבור שאגיע להפועל בתור מחליף לג׳ניה סבצ'וק האגדי אבל נפצעתי קשה בברך וזה לא קרה, כך שמבחינתי להגיע להפועל ראשון ולעזור לקדם את מחלקת הנוער מהמובילות בענף זהו סוג של סגרת מעגל. תודה לדודי פלח, עמית בר ודביר גולדשטיין ובהצלחה לכולם!"

הבוגרים לפני הטיסה לאוקראינה- צילום הפועל ראשל"צ
הבוגרים לפני הטיסה לאוקראינה- צילום הפועל ראשל"צ
הנערים בזמן הסיור עם המאמן ההונגרי- צילום הפועל ראשל"צ
הנערים בזמן הסיור עם המאמן ההונגרי- צילום הפועל ראשל"צ
לוי עם יור הפועל- דודי פלח. צילום הפועל ראשל"צ
לוי עם יור הפועל- דודי פלח. צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות