n
דף הבית / חדשות בת-ים / התפרעויות ענק באיילון

התפרעויות ענק באיילון

מיד לאחר ההודעה על פיטורי שר הביטחון, יצאו עשרות אלפים להפגנה ספונטנית, חסמו את איילון, התעמתו עם שוטרים ופונו רק לקראת השעה 4 לפנות בוקר. המשק בסכנת שביתה

הפגנה איילון פרשים צילום דוברות משטרת ישראל

מוחי הרפורמה העלו הלילה (בין ראשון לשני) שלב במחאה, ומיד לאחר פיטורי שר הביטחון יואב גלנט, יצאו להפגנות ולחסימות כבישים ברחבי הארץ, עם מוקד מרכזי בנתיבי איילון.

חסימות הכבישים הראשונות החלו עוד לפני ההודעה על פיטור גלנט כאשר כבר בשעה 19:00, חסמו מפגינים את איילון צפון סמוך לקק"ל. אחרי השעה 22:00, המחאות התגברו בעקבות הודעת הפיטורים והחסימות הראשונות היו במחלף השלום.

המוחים החלו להבעיר צמיגים ולהניח על הכביש אבנים וברזלים. גם רחובות ראשיים בתוך תל אביב נחסמו לתנועה ונוצרו עומסי תנועה כבדים. חסימת הכבישים הייתה הארוכה ביותר מאז החלה המחאה ונמשכה שעות רבות. איילון נחסם לחלוטין ורק לקראת השעה 02:30, החליטו במשטרה לסיים עם העניין.

אחרי שהקריאה להתפנות לא נענתה, החלו המפגינים לתקוף שוטרים שהגיעו לפנותם בכוח. הם השליכו חפצים ומחסומים אל עבר הפרשים ואף יידו אבנים. 3 שוטרים נפצעו ופונו לטיפול רפואי, ביניהם קצין משטרה. 

קצת אחרי השעה 03:30, פוזרו כל המוחים מנתיבי איילון אך ייקח עוד זמן לפני שכלי רכב יוכלו לנוע בחופשיות בעקבות הנזק האדיר שנגרם לכביש.

והבוקר, הנהלת השלטון המקומי יחד עם השלטון האזורי, יקיימו דיון חירום בנושא הצטרפות להשבתת המשק, אחרי שיו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, הודיע אמש על הצטרפות ההסתדרות למחאה בעקבות פיטורי גלנט. היום צפוי בר דוד, להודיע על השבתת המשק.

שוטר פצוע צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות