n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / היסטוריה בראשון: מכינה קדם צבאית בניהול עמותת איגי

היסטוריה בראשון: מכינה קדם צבאית בניהול עמותת איגי

מדובר בפרויקט חדשני ופורץ דרך. המכינה הקדם צבאית תתמקד במנהיגות, אחריות, ציונות ודאגה לחברה הישראלית, תוך התמקדות בשאלות של שוויון, מגדר, מניעת פגיעה, יצירת שיח מכיל ופתוח וחיבור הערכים הללו לשירות משמעותי בצה"ל

עיריית ראשון. צילום: אבי קקון
עיריית ראשון. צילום: אבי קקון

לראשונה בראשון לציון ובכלל בארץ: מכינה קדם צבאית בניהול עמותת איגי- ארגון הנוער הגאה.  את המכללה הקים משרד הביטחון והיא תנוהל על ידי עמותת איגי. המכללה אינה מיועדת רק לבוגרי יב' מהקהילה הגאה, אלא לכלל בנות ובני הנוער שמעוניינים לבסס את הנושאים הללו בטרם גיוסם לצבא. שמה של המכינה- רות. 

אילנית הרוש חברת מועצת העיר מחזיקת תיק הלהט"ב: "מדובר בפרויקט ראשון מסוגו שמובילה ראשון לציון, ואני גאה בכך שהוא ייערך כאן. זוהי עדות נוספת לצעדים האדירים שהעיר עושה בנושאים של שוויון, הכלה וסובלנות. אני מברכת על שיתוף הפעולה הגדול שיהיה לעיר עם ארגון איגי, בהובלתו של עופר נוימן מנכ"ל איגי, ארגון זכויות אדם מוביל, עם המון עשייה בנושאים הללו, שאני בטוחה שיחד נוכל להוביל בהצלחה את המיזם החשוב הזה. זהו צעד חשוב לחיזוק הערכיות של המתגייסים העתידיים של העיר".

החלק הלימודי של המכינה הקדם צבאית ינוהל על ידי ארגון איגי והוא יפוקח על ידי משרדי הביטחון והחינוך. המכינה תשתתף בנוסף בפעילות חברתית-חינוכית- התנדבותית בראשון לציון בהתאם לתוכנית עבודה שתיבנה, בשיתוף אגף הנוער והצעירים בעירייה.

חברת המועצה אילנית הרוש
חברת המועצה אילנית הרוש

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות