n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / החשד: רצח את בת זוגו מרמת גן בדקירות

החשד: רצח את בת זוגו מרמת גן בדקירות

WhatsApp Image 2023-11-03 at 09.03.57

ביום שלישי (31.10) המשטרה עצרה ברחובות את בן קסטרו בחשד לרצח בת זוגתו מאיה גלוגובסקי ז"ל מרמת גן, מחקירת המשטרה עולה החשד כי לאחר שמאיה ז"ל סירבה להצעת הנישואים של קסטרו וביקשה להיפרד ממנו הוא דקר אותה באכזריות.

בנוסף עלה בחקירה כי החשוד דקר את מאיה ז"ל ברכבו ברמת גן ומשם הוא נסע לרחובות כשמאיה הייתה ללא רוח חיים. משטרת ישראל עצרה את החשוד ברחובות לאחר שהוא התקשר ודיווח על מעשיו.צוות הפרמדיקים שהגיעו לזירה הבחינו בפציעות הקשות וסימני האלימות ולא נותר להם אלא לקבוע את מותה.

גלוגובסקי ז”ל היתה סטודנטית לרפואה ודמות מוכרת בענף הקנאביס הישראלי. היא פיתחה סטארטאפ בתחום הקנאביס והיתה שותפה במשרד ליעוץ עסקי בתחום בישראל וקליפורניה. בנוסף היא שימשה כדירקטורית חיצונית בחברת וונטייז וכסגנית נשיאת מחלקת שיווק ופיתוח בחברת קנאבילוג, כל זאת במקביל לתפקידה כמנהלת בארגון WomenCanCann שהינו בית לקהילת הנשים בתעשית הקנאביס הישראלית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות