דף הבית / חדשות העיר משני / הספרייה מתעוררת לחיים בלילה

הספרייה מתעוררת לחיים בלילה

רונן דמארי

 

תשכחו כל מה שידעתם על הספרייה. ביום חמישי הקרוב (30.5.19), בכותר ראשון-שקמה, יפתחו את הדלתות בשעות החשיכה ואף אחד לא יעיר לכם לשמור על השקט.

יוזמה חדשה, פרי שיתוף פעולה של רשת הספריות כותר ראשון ומוסד התרבות "הזירה הבין תחומית", יפיחו חיים בכותר שקמה בשעות הערב שיהפוך למרכז תרבות לכל המשפחה. מופעי מוסיקה, תיאטרון חי ומיצגים יבקעו מבין המדפים, המופעים ינועו בין מדפי הספרים, לשולחנות הקריאה, בהשראת טקסטים מתוך הספרים. מנהלת רשת כותר ראשון, נועה לוי- מיכאלי, מספרת: "מדובר בחוויה מוחשית של שימור וקידמה, עבר ועתיד, הגורמת למשתתפים לחוש את רעש המידע הגועש בחוץ יחד עם השקט האופייני לספרייה". מספר המקומות מוגבל ולכן מומלץ לרכוש כרטיסים מראש בעלות של 20 ₪ למשתתף. הכניסה לפעילות תתאפשר מגיל 10 ומעלה.

'הזירה הבין תחומית' פועלת לקידום אמנות המופע הבין תחומי, יוזמת הפקות מקוריות חדשות, מעודדת ומטפחת אמנים מוכשרים בעלי שפה אמנותית יוצאת דופן, חותרת לאיכות אמנותית גבוהה ולמצוינות בכל אחד מתחומי הפעילות המתקיימים בה, ונמצאת בלב השיח התרבותי והאמנותי. מוסד התרבות פעיל בירושלים וזו הפעם הראשונה שהוא יוצא מגבולות עיר הבירה ומשתף את תכניו.

 

יום חמישי 30.5.19, בשעות 20:00, 20:30 ו- 21:00, כותר ראשון- שקמה, רח' חיים בר- לב 8, ראשל"צ.  www.kotar-rishon-lezion.org.il

כותר ראשון. צילום: באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות