n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / גל של תמיכה רחבה: עורך הדין רועי ברזילי ״כרמל שאמה הכהן הוא המועמד המתאים ביותר״

גל של תמיכה רחבה: עורך הדין רועי ברזילי ״כרמל שאמה הכהן הוא המועמד המתאים ביותר״

עורך הדין רועי ברזילי, שמשמש גם כסגן ראש העיר הודיע הערב כי הוא תומך פומבית בראש העיר המכהן כרמל שאמה הכהן

Collage Maker-29-Jul-2023-09-27-PM-1064

הערב, מוצ״ש, פרסם סגן ראש העיר, רועי ברזילי פוסט ארוך בו הוא התייחס לשמועות האחרונות נוגעות לתמיכה הפוליטית שלו בראש העיר המכהן, כרמל שאמה הכהן. ״ ברמה האישית, כרמל שאמה הכהן הוא המועמד המתאים ביותר לדעתי. ראש עיר שכבר הוכיח את עצמו ופעל איתנו יחד בשיתוף פעולה ואני משוכנע שהקדנציה השנייה שלו ושלנו יחד, תהיה אפילו טובה יותר לאחר הניסיון והערכה שהוא ואנחנו צברנו יחד כשותפים להנהגת העיר בחמש השנים האחרונות. ראש העיר הביע פעם אחר פעם פומבית מעל במות שונות ובאופן חד וצלול את התנגדותו להפיכה המשטרית על רכיביה השונים.

מטעם זה כאחד המובילים במאבק נגד ההפיכה, אני סבור שבשעה זו, זה מעניק משקל נוסף לעמדתי״ צין ברזילי והוסיף ״ אשתף שכיהנתי במועצה ובהנהלות העיר ובתפקידים שונים תחת שלושה ראשי ערים ברמת גן ואני מכיר אישית את כל המועמדים לראשות העיר בבחירות הקרובות. מעולם החיים הפוליטיים לא היו פשוטים, אני חושב ומאמין שהשליחות הציבורית היא אחת המשימות המורכבות והקשות ודורשת מידה הגונה של מיומנות, נחישות אך גם נכונות להגיע להסכמות ולהכרעות.״

וסיכם כשאמר ״זו תהיה המלצתי ברגע שהסיעה כולה תתכנס לפני הבחירות ותקבל החלטה סיעתית ופומבית בעניין. כך או כך, הסיעה תישאר עצמאית ואוטונומית לפעול במועצת העיר ברוח ערכיה ועקרונותיה. כרגע אני מבטא את דעתי האישית נוכח מאות פניות שקיבלתי. הרשימה שלנו תוצג לפני הבחירות, היא תהיה רשימה שוויונית ואיכותית של נשים וגברים ערכיים ומקצוענים, הרשימה תתכנס לאחר הכרזתה להביע את עמדתה. על כך נודיע בנפרד.

בתגובה לדברים, אמר ל״גל גפן רמת גן״  ראש העיר כרמל שאמה הכהן כי ״אני מאחל לרועי ורשימתו בהצלחה ומודה לו על האמון והתמיכה.  עשינו לא מעט טוב ביחד ונעשה בקדנציה הבאה עוד יותר למען הציבור, העובדה שהקואליציה שלנו מכילה במשך קדנציה שלמה את ש"ס והציונות הדתית מחד ואת רועי ומרצ מנגד היא תעודת כבוד לעיר ותקווה שכן יש לנו במדינה עתיד משותף״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אבי בן שאול

    המועמד הכי לא מתאים
    הבטיח לסגור את תאגיד המים לא קיים .
    העיר מטונפת ברמות על , ניקיון רק לפי קריאה .
    גינות מוזנחות בכל פינה בעיר .
    מפעלי בית עמנואל הפך להיות חברת כוח אדם ראשית לכל דכפין .
    במקום להוזיל עלויות …..
    אבל יש תערוכת פרחים במליונים
    יש מסיבות במקום להגדיל את שירותי הקשיש בעיר מקטינים
    ואותו רוע ברזילי מוציא מכתב בלי לקרא את המודעה בגינה הוא מוציא את המכתב מלשכתו . איםה במודעה כתוב תפילין????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות