n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שי שואקה, מחולון, תצעד בחוליית הדגל בטקס יום העצמאות בהר הרצל

שי שואקה, מחולון, תצעד בחוליית הדגל בטקס יום העצמאות בהר הרצל

החיילת בת ה-20, תגשים חלום ותצעד על רחבת הר הרצל ביום העצמאות

שי שואקה צילום דובר צהל
שי שואקה, צילום: דובר צה"ל

שי התגייסה באוקטובר 2020 לתפקיד מדריכה טכנולוגית. היום היא מדריכת משואה בבה״ד 20, כלומר אחראית להכשיר את כל קציני חיל הטנ״א לשימוש במערכת המסווגת והחשובה הזאת.

כשהציעו לשי לגשת למיונים לדגלנים, היא לא האמינה שזה קורה לה, לא האמינה שבאמת תתקבל. שי עברה מיון ועוד מיון ובסופו של דבר זכתה להגשים את החלום ולצעוד על רחבת הר הרצל ביום העצמאות.

״התרגשתי מאוד כשהודיעו לי שהתקבלתי, הבנתי שקיבלתי הזדמנות שלא תחזור להנציח את סבא שלי, יצחק שואקה זכרונו לברכה שנפל במלחמת יום הכיפורים. בכל שנה אני ומשפחתי מגיעים לקבר שלו, שומעים סיפורים עליו ועל כמה שאהב את המדינה.

בכל שנה מספרים שסבא אהב את אדמת המדינה, עד כדי כך שבחר לעבוד כמורה לאגרונומיה כדי שיוכל לטפח ולהפריח את השממה ולהעביר את אהבתו אליה לדורות הבאים.

השנה, אבקר את סבא בבוקר יום הזיכרון ובערב אחגוג את הניצחון שלו, את יום ההולדת למדינה שכל כך אהב ונפל עבורה.״ שי מספרת בהתרגשות. עוד היא מוסיפה שהיא גאה לקחת חלק בטקס, לשרת את המדינה וללבוש את מדי צבא ההגנה לישראל.

שי שואקה 1 צילום דובר צהל

צילום: דובר צה"ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות