n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / בשעה טובה: שמונה ממ"דים ניידים תקניים הוצבו ברחבי העיר בשבועיים האחרונים

בשעה טובה: שמונה ממ"דים ניידים תקניים הוצבו ברחבי העיר בשבועיים האחרונים

במקביל, העירייה ממשיכה בקידום הליכי מיגון מוסדות החינוך הוותיקים בעיר, בהם קיימים פערי מיגון של עשרות שנים

WhatsApp Image 2023-11-26 at 11.10.03

עיריית רמת גן ממשיכה בהצבת ממ"דים ניידים תקניים במקומות מרכזיים ברחבי העיר, ובמהלך השבועיים האחרונים הוצבו כבר שמונה ממ"דים ניידים תקניים.

עד כה נפרסו ממ"דים במספר אזורים מרכזיים בעיר: הראשון בסמוך לבית האזרח וכיכר רמב"ם המחודשת ברחוב ביאליק, השני בגינת בר אילן המחודשת בשכונת תל יהודה, שיאפשר שגרת חירום בגן המשחקים המרכזי, השלישי בסמוך לבריכת דג הזהב ומגרשי הכדורגל בשדרות הצבי שיאפשר את חזרת האימונים במגרשים בבטחה, וישמש גם את באי הבריכה, והממ"ד הנייד הרביעי הונח בסמוך לסקייטפארק, שמלא בילדים ונוער בימים אלו.

בנוסף הוצבו שני ממ"דים ניידים בפארק הלאומי, בנקודות מרכזיות שונות: אחד בסמוך למוזיאון האדם והחי וחוות הסוסים, והשני בסמיכות למתחם המשחקים בצמוד לתחנת רכבת הפארק.

כמו כן השבוע הוצבו שני ממ"דים ניידים תקניים בסמוך לרחוב האצ"ל שישרתו שלושה גני ילדים ותיקים שפעלו ללא מיגון. בתקופה הקרובה צפויים להגיע ממ״דים נוספים, שיפרסו באתרים ציבוריים מרכזיים. לאחר הצבתם ברחבי העיר, העירייה החלה לצבוע את המבנים בציורי קיר מחזקים ומרגשים של דגלי ישראל, על מנת לשלב את הממ"דים במרחב הציבורי בצורה הטובה ביותר.

כאמור, העירייה ממשיכה בקידום הליכי מיגון מוסדות החינוך הוותיקים בעיר, בהם קיימים פערי מיגון של עשרות שנים. בשלוש השנים האחרונות מוגנו כ-16 גני ילדים שהיו חסרי מיגון ובימים אלו ממש מתקיימים שיפוצים בעוד 4 גני ילדים במטרה למגן אותם. בנוסף לשני הממ"דים שכבר הוצבו בסמוך לגני ילדים בשבוע האחרון, העירייה נערכת לפריסה של ממ״דים ניידים תקניים במוסדות חינוך חסרי מיגון שבהם הדבר מתאפשר מבחינה בטיחותית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. סוף כל סוף אחריי אין סוף תחינות ובקשות לראש העיר כראמל כניראה קיבל עצה לפני בחירות שאנחנו התושבים פנינו שאין ממדים ואין איפה להיות במקום לחתום על ביניניים גבוהים כל הזמן מסיבות כאלה אז גם יכל לדאוג לתמא כמו שבזמן מלחמה שולח את הצוות של התחבורה לסמן ברח רוקח פינת הדר חנייה באדום לא צספיק הבעיות של החנייה אין גבול מאיפה הם חושבים להוציא כסף וגם לא עונים או מגבים ששואלים אותם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות