n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ברוך הבא: פרופ' מוחמד ס. ותד, החיפאי, נתמנה לנשיא המכללה האקדמית רמת גן

ברוך הבא: פרופ' מוחמד ס. ותד, החיפאי, נתמנה לנשיא המכללה האקדמית רמת גן

פרופ' ותד מסר: "אני שמח ונרגש להצטרף אל חיק משפחת המכללה האקדמית רמת גן.

5ecddc39-47ed-4fa3-91d1-6dee63652e4c

יו״ר מועצת המנהלים של המכללה האקדמית רמת גן, ד״ר חיים וייצמן, הודיע על מינויו של פרופ' מוחמד ס. ותד, לנשיא המכללה, לאחר שחבר הנאמנים אימץ את המלצת מועצת המנהלים ואישר את המינוי. פרופ׳ ותד מחליף את פרופ' אהוד קוקיה ,שכיהן בתפקיד במשך תשע השנים האחרונות והודיע על פרישתו. המינוי ייכנס לתוקף ב-1 באפריל השנה.

יו"ר מועצת המנהלים של המכללה האקדמית רמת גן, ד"ר חיים וייצמן, אמר: לועדת האיתור שהקמנו הוגשו מספר מועמדויות של פרופסורים ופרופסוריות טובים וראויים. הוועדה התרשמה עמוקות הן מאופיו והן מנסיונו העשיר והמגון של פרופ' ותד והחליטה להמליץ עליו למועצת המנהלים כמועמד להיות הנשיא הבא של המכללה האקדמית רמת גן. מועצת המנהלים קבלה את ההמלצה וחבר הנאמנים החליט למנות את פרופ' מוחמד ותד לנשיא המכללה. מינויו של פרופ' ותד משתלב היטב בחזונה של המכללה השואפת להכשיר את הסטודנטים שלנו במגוון התחומים, להיות אקדמאים איכפתיים, התורמים לקידומה של חברה בריאה, שוויונית וצודקת בישראל. אין לי ספק כי ניסיונו העשיר והמגוון של פרופ' ותד, בין היתר, בענייני משפט, בריאות, ואתיקה, כמו גם המוניטין האקדמי לו הוא זוכה יקבלו ביטוי ביתר שאת בתפקידו כנשיא המוסד, והוא יתרום רבות להמשך תנופת ההתפתחות של המכללה. אנו מאחלים לו בהצלחה".

פרופ' ותד מסר: "אני שמח ונרגש להצטרף אל חיק משפחת המכללה האקדמית רמת גן. יחד עם חברות וחברי הסגל, ראשות וראשי התוכניות האקדמיות והנהלת המכללה נפעל להצעדת המכללה אל מחוזות אקדמיים חדשים, ייחודיים, ומאתגרים. זאת, בשאיפה למקם את המכללה בקדמת החזית האקדמית. אני רואה בתפקידי כנשיא תפקיד של משרת בכיר, וככזה אפעל לשרת את הקהילה האקדמית של המכללה על הצד הטוב ביותר״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות