n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עשרות אלפים חגגו עם פתיחת פסטיבל ראשון לציון

עשרות אלפים חגגו עם פתיחת פסטיבל ראשון לציון

פסטיבל ראשון לציון יצא לדרך עם שלל הופעות לעיני אלפי תושבים. ברחבת בניין העירייה הופיעו תזמורת צה"ל והפרויקט של רביבו, ולאחר מכן הופיעו בגן המושבה אברהם טל ואודיה. היום (חמישי) יופיעו זהבה בן, רביב כנר, הגבעטרון וייערך אירוע שירה בציבור

אודיה קהל צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

פסטיבל ראשון לציון המיתולוגי נפתח אתמול (רביעי) בהצלחה, כש-40 אלף תושבים חגגו אתמול באירועים העירוניים ברחבי העיר כחלק מהפסטיבל. ההופעות נפתחו ברחבת בניין העירייה עם תזמורת צה"ל שניגנה מחרוזת שירי יהורם גאון ונעמי שמר, וביצעה את השיר "מעלה מעלה" לזכרו של צביקה פיק. לאחר מכן עלו לבמה הפרויקט של רביבו ששיתפו פעולה עם תזמורת צה"ל והרקידו את הקהל הרב עם מחרוזותיהם המוכרות. האירוע עבר בשידור חי בגלי צה"ל.

הפרויקט של רביבו צילום דוברות ראשון לציון

מיד לאחר מכן הופיעה אודיה בגן המושבה וסחפה את כל הקהל אחריה עם מיטב שיריה – "אמן", "כפיים", "מה אשיב לך" ועוד. לאחר מכן עלה לבמה אברהם טל שגם כן הלהיב את הקלה עם שלל שיריו – "אורות", "מחוזקים לעולם", "אני שלך" ועוד.

פסטיבל קהל צילום דוברות ראשון לציון

גם היום (חמישי) יזכה הקהל להופעות רבות ללא תשלום. ב-19:30 בגן המושבה יתקיים אירוע שקיעה עם הגבעטרון וחנן יובל. לאחר מכן יופיעו זהבה בן ורביב כנר. החל מ-21:00 ברחבת בית העם יופיעו אילנה כץ ואילן טל במופע "חגיגה יוונית". כמו כן, גם הערב יהיו דוכנים עם פעילויות לילדים, אוכל, שתייה וכו'.

קהל פסטיבל צילום דוברות ראשון לציון

פסטיבל ראשון לציון נערך זו השנה ה-34, והפעם הוא חלק מחגיגות 140 לראשון לציון. הפסטיבל משלב בין מוזיקה, אוכל ויין ומחבר בין ישן לחדש.

רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות