n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / בעוד פחות מ-4 ימים: הבחירות ברחובות זהר בלום מול מתן דיל

בעוד פחות מ-4 ימים: הבחירות ברחובות זהר בלום מול מתן דיל

ביום ראשון הקרוב יתקיימו הבחירות לעיריית רחובות, על הראשות נלחמים מתן דיל וזהר בלום כשהקרב יכריע על עתידה של העיר

זהר בלום מתן דיל צילום פרטי
זהר בלום ומתן דיל. צילום: פרטי

ביום ראשון הקרוב, ה- 10.03 בין השעות 13:00-22:00 ניפגש לסיבוב שני על ראשות העיר, באותה הקלפי בה הצבענו בסיבוב הראשון, הקרב על עתידה של העיר רחובות יוצא לדרך.

לראשונה מאז האיחוד עם יניב מרקוביץ, זהר בלום יוצא היום עם מסר אישי לתושבות ותושבי העיר. ״אני מודה ליניב מרקוביץ' שהצטרף אליי והביע בי את תמיכתו. יניב, עשית את המעשה האחראי למען כלל תושבות ותושבי העיר רחובות.הצלחתי לאחד את כל המחנה הליברלי ולקבל את תמיכת המפלגות הארציות בכנסת ישראל: כחול לבן, יש עתיד, ישראל ביתנו והעבודה.ראשי המפלגות הארציות החליטו לתמוך בי לאור העובדה שאני המועמד המנוסה והמתאים ביותר עם רקורד מוכח של 20 שנה בעשייה הציבורית המקומית והארצית ולאחר שהתרשמו מהתוכניות המפורטות שלי לעיר רחובות לעשור הקרוב. לאורך השנים, הובלתי עשייה למען כלל הציבור ובשביל כלל המגזרים ברחובות באופן שוויני וגורף לאורך כל הדרך. מהפכת החינוך שאותה הובלתי ברחובות הביאה את העיר לזכייה בפרס החינוך הארצי לראשונה בתולדותיה, טיפלתי בצרכי האוכלוסיות המיוחדות, תמכתי במשפחות צעירות וניהלתי ביד רמה את התקציב הגדול ביותר של עיריית רחובות, תקציב החינוך שעומד על כחצי מיליארד ש״ח בשנה. השינוי במדינת ישראל מתחיל בבחירות המקומיות וזהו רגע המבחן של כלל הציבור שתומך בחיים ליברלים ושוויוניים למען כולם״.

מאידך, מתן דיל, זוכה לתמיכה רחבה מצד גורמים פוליטיים בעיר, אתמול, שלישי, הודיעה יו״ר ״רחובות חופשית ומאוחדת״, איטל בציר אלשייך, כי הם תומכים בדיל, ואביב איטח יו״ר הליכוד בעיר, ביקש מהתומכים שלו להצביע למתן דיל לראשות העיר. עוד זוכה דיל לתמיכה רחבה מצד עודד עמרם, יו״ר ההסתדרות ומצד הקייסים של בני הקהילה האתיופית.

לדברי ח״מ איטל בציר אלשיך: ״כפי שציינו לכל אורך הדרך, לא היה לנו הסכם עם עם מתן דיל לא בעל פה ולא בכתב. לאחר שבלום החליט לפרוש מהנהגת המחנה הליברלי פעלנו למען הסכמות לקואליציה משותפת עם דיל ובלום. משזה האחרון חזר בו, אנו המחוייבים לאמון, מילה, למנהיגות ולציבור שלנו החלטנו שכפי הראוי נעמוד במילתנו״.
אלשיך מוסיפה: ״רחובות צריכה הנהגה יציבה שעכשיו תטפל בגרעון שנוצר בקדנציה זו של כ-200 מיליון ש״ח ושתוביל את העיר למחוזות חדשים בעבודה מבוססת שותפות, שקיפות ואמינות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות