n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: לא יינתנו דוחות לחנויות רחוב

בת ים: לא יינתנו דוחות לחנויות רחוב

ראש העיר צביקה ברוט, הורה לפקחים לא לרשום דוחות לחנויות ועסקים קטנים, כל עוד הן פועלות במסגרת התו הסגול. בנוסף, יופסקו מיצגי התאורה בטיילת עד להודעה חדשה

טיילת חוף ים מיצגים תאורה צילום דוברות עיריית בת ים

הודעה מפתיעה ששימחה את בעלי העסקים הקטנים וחנויות הרחוב ברחבי בת ים, הגיעה אמש (שלישי) מראש העיר צביקה ברוט שהורה לפקחי העירייה שלא לרשום דוחות לחנויות קטנות הפתוחות למרות הסגר. "אני מעדיף את צוותי הפיקוח במקומות בהם יש סיכון גבוה יותר להדבקה מאשר בחנויות הקטנות" כך ברוט.

החלטה נוספת של העירייה היא להפסיק את מיצגי התאורה לאורך הטיילת עד להודעה חדשה. ראש העיר צביקה ברוט, רואה במיצגים מוקד התקהלות בעקבות אנשים רבים המגיעים להצטלם וליהנות מהם ולכן הורה על הפסקתם לצורך המשך הורדת התחלואה בעיר.

ברוט: "אנחנו במצב חירום לאומי, אם המיצגים בטיילת מעלים חשש וסיכוי להתקהלויות בימים אלו, אנחנו לא לוקחים סיכונים מיותרים. ההחלטות שלקחנו בעבר, גרמו לתחלואה בעיר לרדת ואנו עושים את מיטב המאמצים בכדי להציל חיים ולהוריד את התחלואה וכך נמשיך".

טיילת בת ים מיצגים תאורה חוף צילום דוברות עיריית בת ים טיילת חוף ים מיצגים תאורה צילום דוברות עיריית בת ים

ויהי חושך. המיצגים בטיילת שיופסקו עד הודעה חדשה- צילום: דוברות עיריית בת ים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-17 at 18.44.36_3a1666e2

צעירה מטייבה מכרה סמים לקטינים בחולון וראשון לציון

תפריט נגישות