n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / אחרי שקרא לנתניהו "רוצח חטופים"; תלונה לועדת האתיקה נגד חה"כ עופר כסיף

אחרי שקרא לנתניהו "רוצח חטופים"; תלונה לועדת האתיקה נגד חה"כ עופר כסיף

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: ״עופר כסיף רוקד על הדם בשעה הכי קשה לעם בישראל. האיש הזה מחרחר ריב מדון ושנאה ומקומו בכלא או בבית לא בכנסת״

צילום מסך 2023-12-18 ב-14.05.10

בשבת האחרונה אירעה טרגדיה ובה כוחות צה״ל ירו ב3 חטופים עקב טעות בזיהוי ובניגוד להוראות הפתיחה באש, אירוע שעדיין נמצא בשלבי חקירה על ידי צה״ל.

חה"כ עופר כסיף מרחובות בחר לנצל את האירוע הקשה על מנת לתקוף את נתניהו ולצייץ בחשבון הטוויטר שלו פוסט ובו כתב: "נתניהו רוצח את החטופים, מתעלל במשפחותיהם ומפקיר שוב את החברה הישראלית כולה".

בעקבות כך, ארגון זכויות האדם בצלמו הגיש מכתב לוועדת האתיקה של הכנסת ובו קרא להעניש את חה"כ כסיף בעונש המקסימלי; הרחקה לחצי שנה וקנס כספי משמעותי.

במכתבו כתב שי גליק מנכ״ל בצלמו: "לא ייתכן לקרוא לראש הממשלה רוצח על טעות אנוש זו. זה לא רק פגיעה בו זה בעיקר פגיעה בחיילי צה"ל ועם ישראל בזמן לחימה כה קשה. וכמובן פגיעה אנושה במשפחות החטופים שנפלו. אני קורא לוועדה להעמידו לדין ולהרחיקו לתקופה של חצי שנה ועוד קנס כספי משמעותי".

WhatsApp Image 2023-12-18 at 13.55.39

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות