n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / "אבנים עם לב" לזכר החללים והנרצחים

"אבנים עם לב" לזכר החללים והנרצחים

פרויקט 'אבנים עם לב', שמטרתו לייצר סולידריות חברתית עם המשפחות השכולות, קורא לציבור לשלוח אליו מכתבים ושירים שכתבו חיילי צה"ל, במטרה לכתוב מילים מהן על חלוקי נחל ולהניח על קברי חללים ונרצחים.

אבנים עם לב צילום יחצ
אבנים עם לב- צילום: יח"צ

פרויקט 'אבנים עם לב', שמטרתו לייצר סולידריות חברתית כלל ישראלית עם המשפחות השכולות, במסגרתו משתתפים מניחים חלוקי נחל מעוטרים עם מסרים של אהבה ותמיכה על קברים של חללי צה"ל ונרצחי פעולות איבה, יוצא במהלך מיוחד לייצור אבנים מיוחדות לזכרם של נרצחי הטבח של ה-7.10 וחללי המלחמה. במסגרת המהלך המיוחד, יעוטרו חלוקי במילים ממכתבים ושירים שכתבו חיילי צה"ל לקרוביהם מאזורי לחימה. לצורך כך, הפרויקט קורא לכלל הציבור לשלוח אליו מכתבים ו/או שירים שנכתבו על ידי חיילים. את החומרים ניתן לשלוח למייל: [email protected].

פרויקט ״אבנים עם לב אדם״ החל בשיאו של משבר הקורונה, במטרה לייצר סולידריות חברתית רחבה בקרב כלל המגזרים של החברה הישראלית עם המשפחות השכולות, אשר נמנע מהן להגיע באותו תקופה לקברי יקיריהן בשל הגבלות הקורונה. בשנים הקודמות, הונחו מדי יום זיכרון כ-30 אלף חלוקי על קברי חללים ונרצחי פעולות איבה. כתוצאה מן האירועים הטראגיים של ה-7.10, הפרויקט מעוניין השנה להגיע להנחת 100 אלף חלוקי נחל מעוטרים על קברים.

פרויקט ״אבנים עם לב אדם״, הוקם ע"י היזמית החברתית חוי ארנפלד, והוא שואב את ערכיו מן המסורת היהודית וההיסטוריה הציונית. מאז נוסד, הפך הפרויקט למנוע שמוביל את תהליך הריפוי של החברה הישראלית, הפועל למען קירוב לבבות, איחוי הקרעים והמקדם את ערכי שותפות הגורל, האחדות, והרעות. בד בבד הפרויקט מעביר מסר חשוב למשפחות השכולות כי הן אינן לבד וכי האובדן האישי שלהם הוא של כולנו. הפרויקט מאפשר השנה לכל אחד, בארץ ובעולם להרגיש קרוב יותר למשפחות השכולות ולחבקן.


חוי ארנפלד, מייסדת פרויקט 'אבנים עם לב אדם': "מדינת ישראל נמצאת באחד מרגעיה הקשים ביותר שידעה מאז נוסדה. למרות האובדן והכאב העצומים אותו כולנו חשים, אנחנו גם לעוצמה האדירה של החברה הישראלית, בייחוד לתעצומות הנפש האדירות של חיילנו, שמחרפים את נפשם למעננו. לכן החלטנו בפרויקט לצאת במהלך הנוכחי שמטרתו לתעד מכתבים ושירים שנכתבו על ידי חיילנו בחזית, בשביל שהדורות הבאים של החברה הישראלית ידעו זאת."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות