n
דף הבית / חולון / חולון ספורט / הכדורגלן ליאור אסולין, נרצח במסיבת הטבע בדרום

הכדורגלן ליאור אסולין, נרצח במסיבת הטבע בדרום

שחקן הכדורגל ששיחק בין היתר גם בקבוצת ירמיהו חולון לפני כשש שנים, נמצא ללא רוח חיים אחרי התקפת המחבלים על מסיבת הטבע סמוך ליישוב רעים בעוטף עזה

ליאור אסולין צילום רועי אסף

טרגדיה בעולם הכדורגל הישראלי: שחקן העבר ליאור אסולין, נמצא ללא רוח חיים אחרי שנרצח על ידי מחבלים במסיבת הטבע המדוברת שהתקיימה ליד היישוב רעים בעוטף עזה. גופתו נמצאה לאחר שעות ארוכות שהיה מנותק קשר.

רק ביום שישי האחרון, חגג אסולין את יום הולדתו ה-43. החלוץ שעבר בין קבוצות רבות בכל הליגות בישראל, ליהטט גם במדי ירמיהו חולון, אליה הגיע בשנת 2017. בליגת העל, שיחק בין היתר בקבוצות: בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב והפועל באר שבע. את הקריירה סיים בכפר ברא ולאחר מכן אף אימן אותה.

בשיאו, בתחילת שנות ה-2000, נחשב אסולין לאחד החלוצים הטובים בישראל. בקריירה של 24 שנים בהן עבר קבוצות רבות בליגות הראשונות וגם בליגות הנמוכות, כבש אסולין קרוב ל-200 שערים, את רובם (48) בקבוצה בה התחיל את הקריירה ושיחק בשורותיה 6 עונות- מכבי הרצליה.

מטעם המשפחה נמסר: "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על מותו של שחקן הכדורגל לשעבר ליאור אסולין במתקפת המחבלים אתמול ברעים. על מועד ההלוויה תבוא הודעה".

ליאור אסולין 1 צילום רועי אסף

ליאור אסולין במדי קבוצת ירמיהו חולון. יהי זכרו ברוך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות