n
דף הבית / בריאות / תרגיל לשעת חירום במרכז הרפואי וולפסון בחולון

תרגיל לשעת חירום במרכז הרפואי וולפסון בחולון

במרכז הרפואי וולפסון מתכוננים לחירום גם בשגרה:"טובת המטופלים תמיד עומדת לנגד עינינו וחובתנו להיות מוכנים ככל הניתן לתרחישי קיצון ולאירועי חירום".

תרגיל פיקוד העורף צילום דוברות וולפסון

אתמול (רביעי), נערך תרגיל מלחמה ואר"ן במרכז הרפואי וולפסון. בתרגיל שנערך שהתקיים בשיתוף עם פיקוד העורף והאגף לשעת חירום במשרד הבריאות, השתתפו מגוון צוותים ויחידות מבית-החולים וביניהן: מלר"ד, דימות, בנק הדם, חדר ניתוח, רישום, ביטחון, הנדסה ואחזקה, מטה חירום, מרכז מידע ועוד.

מטרת התרגיל הוא שמירה על כשירותו של בית החוליים וולפסון להתמודדות עם תרחיש מלחמתי והתמודדות עם מעבר משגרה לחירום והתנהלות במצב חירום. במהלך התרגיל בית החולים התמודד עם טיפול במספר רב של נפגעים, לאחר נפילת טילים בתוך בית החולים וכן בערים הסובבות את וולפסון.

הבקרים התרשמו ממידת ההיערכות של בית החולים וציינו כי ניתן לראות שבית החולים רתום למטרה, וכי הצוותים הרפואיים בעלי מוטיבציה רבה. עוד התרשמו מההישג של וולפסון אשר קלט עשרות נפגעים בפחות משעה במהלך התרגיל וציינו כי מדובר בנתון גבוהה מאוד.

ד״ר אורי פיינשטיין, סמנכ״ל המרכז הרפואי וולפסון: "טובת המטופלים תמיד עומדת לנגד עיננו וחובתנו להיות מוכנים ככל הניתן לתרחישי קיצון ולאירועי חירום. אני שמח כי המוטיבציה של הצוותים הרפואיים ניכרת לעיני המבקרים ואין לי ספק כי תרגול מסוג זה מלמד אותנו ומחזק את החוסן שלנו".

צילומים: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות