דף הבית / חדשות העיר / מהנדסים את העתיד

מהנדסים את העתיד

מי ליאור

את "סלון הכלים הבלתי מאוישים הבינלאומי" שנערך ב- 18 בחודש באולם הכנסים לאגו שבמערב העיר, כיבדו בנוכחותם שגרירים, קציני צבא בכירים בעבר ובהווה אנשי תעשייה ואקדמיה. התלמידים צפו בתערוכה ובהדגמה חיה של כלים בלתי מאויישים באוויר (כטבמי"ם), בים וביבשה. מהנדסים הנמנים על חברות מובילות בתעשייה הציגו בפניהם את הפיתוחים הטכנולוגיים העדכניים ביותר, בליווי הסבר הנדסי מעמיק על מיזמים, מוצרים וטכנולוגיות עדכניות.
מגמת אווירו-חלל הינה מגמה רב-תחומית ייחודית, המשלבת לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, תכנות ואלגורית מיקה,יסודות הנדסת אווירונאוטיקה וחלל. "ההשתתפות בכנס לימדה את תלמידי המגמה את עיקרון הקניית ראייה מערכתית-טכנולוגית" מציין דב רוסו, רכז מגמת אוירו- חלל במקיף י"ב ומוסיף כי המוצגים והפיתוחים שהוצגו בכנס מהווים למעשה שלב חשוב נוסף לתלמידי המגמה, שיבוא לידי ביטוי בעבודות הגמר של התלמידים המכוונים לתחום ההנדסה המדע והרפואה, תוך שילוב פיתוחים טכנולוגיים עתידיים שיטיבו עם החברה, הסביבה והמדינה: "מהנדסי המחקר והפיתוח הבכירים תרמו ללא ספק ערך רב לתכנים הנלמדים במגמת האווירונאוטיקה והחלל בבית ספרנו ואני שמח ומברך על כך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות