דף הבית / עסקים בכותרות / כיצד תוכלו ליהנות משלל ההטבות של כרטיסי האשראי ?

כיצד תוכלו ליהנות משלל ההטבות של כרטיסי האשראי ?

כרטיסי אשראי
צילום: epositphotos

חברות כרטיסי האשראי השונות מרוויחות על כל עסקה שאנו מבצעים בעזרת כרטיס האשראי שלהן. על מנת שנבחר לעשות שימוש רב בכרטיסי האשראי, שלל החברות השונות מציעות לנו מגוון הטבות ופינוקים.

 

רבים מאיתנו כלל לא מודעים להטבות המגיעות לנו בגין קניות רבות בכרטיסי האשראי, תשלום על כרטיסי אשראי מובחרים או מועדון חברים הכולל את כלל משתמשי הכרטיס.

 

יתרונות כרטיסי האשראי

 

כרטיסי האשראי השכיחים ביותר היו עד לפני זמן מה בבעלותם של שלושת הבנקים הגדולים – בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט והבינלאומי. כיום לאחר מספר שינויים אשר נועדו ליצור תחרות גדולה יותר, חברות כרטיסי האשראי השונות הופרדו מהבנקים ועומדות כעת בפני עצמן. כך הפכו כרטיסי האשראי של לאומי, אשר נקראו לאומי קארד, לכרטיסי אשראי בשם מקס.

 

כרטיסי האשראי השונים מאפשרים לכם לבצע מגוון פעולות ללא צורך בשימוש בכסף מזומן. אנשים רבים נהנים משירותי כרטיסי האשראי על מנת לבצע פעולות רכישה של מוצרים שונים באינטרנט, תשלום לבתי עסק, משיכת מזומנים וכן ביצוע עסקאות ללא צורך להיות נוכחים במקום הקנייה.

 

כרטיסי האשראי השונים של מקס

 

חברת האשראי החדשה, מקס, תאפשר לכם ליהנות מעוד מגוון הטבות נוספות על שלל היתרונות של כרטיס האשראי. בחברת אשראי זו תוכלו לקבל מגוון עשיר של כרטיסים שונים לבחירה על פי הרגלי הקניה שלכם. במידה ותדעו לבחור נכון את כרטיס האשראי הטוב ביותר עבורכם תוכלו ליהנות משלל הטבות ואחוזי הנחה עבור הצרכים האישיים שלכם.

 

הכירו את שלל ההטבות באתר החדש

 

לא מעט אנשים כלל לא מודעים להטבות המגיעות להם במסגרת האשראי. על כן חשוב לדעת כי כיום תוכלו להתעדכן בשלל ההטבות המגיעות לכם מכרטיסי האשראי של מקס באתר החדש של החברה הכולל את כלל סוגי הכרטיסים על שלל הטבותיהם.

 

במידה והכרתם היטב את ההטבות של כרטיסי לאומי קארד חשוב לדעת כי ההטבות המוצעות כיום בחברת האשראי החדשה, מקס, דומות להטבות שהיו בעבר בחברת לאומי קארד. ההטבות שהיו בעבר לא הוחלפו אלא הורחבו וכיום הן כוללות מגוון גדול יותר של בתי עסק בהם תוכלו לממש את ההטבה או אחוזי החזר/הנחה גבוהים יותר.

 

כרטיסי אשראי מותאמים אישית

 

בין שלל הכרטיסים המוצעים בחברת האשראי מקס תוכלו למצוא כרטיסים המיועדים עבור סטודנטים, חיילים, צרכנים קבועים ברשתות המזון הגדולות, צרכנים קבועים בקניוני עזריאלי ועוד.

 

על מנת ליהנות מההטבות הרלוונטיות ביותר עבורכם חשוב להכיר היטב את כלל הצרכים האישיים שלכם ולהתאימם לכרטיס האשראי הרלוונטי ביותר. באתר החדש של מקס תוכלו לראות באופן מפורט ובהיר את שלל ההטבות המוענקות לכל כרטיס.

 

מגוון סוגי ההטבות

 

  • הטבות קבועות

 

בכרטיסי האשראי השונים ישנן לא מעט הטבות קבועות. הטבות אלה משתנות לעיתים רחוקות ואינן קשורות לאופן התנהלותכם בכרטיס האשראי. על פי רוב הטבות אלה יכללו מספר רשתות קבועות איתן חברת כרטיס האשראי שלכם עובדת בהן תוכלו לקבל אחוזי הנחה בודדים.

 

  • החזר כספי

 

כיום תוכלו לגלות לא מעט הטבות הכוללות החזר כספי בכרטיסי האשראי שלכם. בחברת מקס יש לא מעט סוגים שונים של כרטיסי אשראי המציעים לכם החזר של אחוזים משתנים על כל קניה שלכם במגוון חנויות המשתתפות בהטבה. במידה ותדעו לבחור נכון את כרטיס האשראי המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם תוכלו לקבל כמה אחוזי החזר כספי על מוצרים אותם אתם רגילים לרכוש.

 

  • הטבות זמניות

 

ישנן לא מעט הטבות זמניות. הטבות אלה על פי רוב יהיו גדולות ומשמעותיות יותר. כפי שציינו לעיל בהטבות הקבועות תוכלו ליהנות מהנחה של כמה אחוזים בודדים בכל קניה לעומת ההטבות הזמניות בהן תוכלו ליהנות מהנחה של עד עשרות אחוזים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות