n
דף הבית / בריאות / תלמיד חוסן בטעות פעמיים בבית ספר בחולון

תלמיד חוסן בטעות פעמיים בבית ספר בחולון

פחות מחודש אחרי המקרה בפתח תקווה, גם בחולון זה קורה: תלמיד מבית הספר קוגל, חוסן פעמיים בטעות. האירוע נחקר על ידי משרד הבריאות

חיסון זריקה צילום PIXABAY
אילוסטרציה: PIXABAY

משרד הבריאות עודכן ביום ראשון בערב, 20.11.22, ע"י חברת פמ"י, כי לאחר מתן חיסוני שגרה מסוג דיפטריה, טטנוס, שעלת וחיסון נגד נגיף הפפילומה, שנעשו ביום חמישי בבית הספר קוגל בחולון, נמצא חוסר התאמה בין מספר התלמידים שחוסנו לבין מספר החיסונים שניתנו בפועל.

מיד עם היוודע האירוע משרד הבריאות החל בתחקיר האירוע מול החברה. ביום שני, 21.11.22, נשלח דו"ח אירוע חריג ע"י חברת פמ"י למשרד הבריאות, לפיו, ככל הנראה אחד הילדים קיבל שני חיסונים מאותו הסוג במקום את שני החיסונים השונים. משרד הבריאות בודק את האירוע ואת נסיבותיו ואולם מממצאי הבדיקה הראשונית נראה כי מדובר בטעות אנוש.

משרד הבריאות ערך אתמול בערב שיחה עם הנהלת חברת פמ״י. אתמול החל משרד הבריאות בתחקיר עומק והנחה הבוקר את כל הגורמים המחסנים בבתי הספר כי עד לסיום התחקיר יש לתת את החיסונים במועדים שונים ולא באותו מועד.

היום, יום רביעי, נערכה שיחה בין לשכת הבריאות המחוזית למנהל בית הספר, וכמו כן נערכות שיחות עם ההורים של הנערים ונערות שעלולים להיות מעורבים, על פי התחקיר הראשוני, באירוע.

משרד הבריאות עדכן את משרד החינוך ופועל בשיתוף פעולה עימו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות