n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תלמידי חולון חזרו מביקור בעיר התאומה בגרמניה

תלמידי חולון חזרו מביקור בעיר התאומה בגרמניה

משלחת של תלמידים מתיכון קריית שרת שבה מביקור מרתק בהאן מונדן, העיר התאומה של חולון בגרמניה. הביקור חידש את חילופי משלחות הנוער והתרבות שהופסקו בשנים האחרונות בשל הקורונה

תלמידים משלחת נוער צילום עיריית חולון
הנוער של חולון. צילום ארכיון: עיריית חולון

חולון והאן מונדן חתמו על ברית ערים תאומות לפני 35 שנים, בשנת 1988, ובמשך כל השנים שומרות שתי הערים על קשר הדוק וקרוב. לאחרונה, שבו משלחת של 10 תלמידות ותלמידים מתיכון קריית שרת והמורים המלווים, אבי שמעון ואסתר נחמד, מביקור מרתק בעיר התאומה של חולון בגרמניה, האן מונדן.

המשלחת יצאה במסגרת קשרי הידידות החמים שבין שתי הערים והביקור חידש את חילופי משלחות הנוער והתרבות שהופסקו בשנים האחרונות בשל הקורונה.

חברי המשלחת סיפרו, כי התקבלו בחום ובהתרגשות ע"י המארחים הגרמנים, שעשו מעל ומעבר למענם בכל ימי הביקור, נתנו להם תחושת הערכה והוקרה וחשפו אותם לחברה ולתרבות הגרמנית.

חברי המשלחת החולונית, שיצרו קשרים טובים עם מארחיהם ומלוויהם הגרמנים, סיירו בברלין, ביקרו במחנה הריכוז זאקסנהאוזן וערכו טקס ביחד עם בני נוער גרמניים. בנוסף, טיילה המשלחת בעיר האן מונדן, חבריה ערכו פעילויות מגוונות עם בני נוער מקומיים והם התארחו אצל משפחות מהמקום.

במהלך השהות אף ערכו תלמידי המשלחת ביקור רשמי אצל מושל מחוז גטינגן עם ראש עיריית האן מונדן, מר טוביאס דאננברג. התלמידות והתלמידים חזרו מלאי חוויות וגאווה מקומית ולאומית וכעת הם מצפים לביקור גומלין של בני נוער מהאן מונדן בחולון.

הביקור אורגן ע"י מחלקת קשרי החוץ של עיריית חולון בשיתוף עם הנהלת בית הספר קריית שרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות