n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון עמד בראש כנופיה ששדדה סוכני תכשיטים

תושב חולון עמד בראש כנופיה ששדדה סוכני תכשיטים

כתב אישום כנגד חמישה חברי כנופייה שנהגו לשדוד לקוחות צ'יינג'ים וגם סוכני תכשיטים באזור המרכז. אחד הנאשמים תושב חולון כבן 35

צילום PIXABAY זהב תכשיטים
צילום אילוסטרציה PIXABAY

בתום חקירה סמויה עצרה המשטרה חמישה חברי כנופיה, אחד מהם תושב חולון כבן 35, שנהגו לשדוד כסף ותכשיטים במרכז הארץ. חבר הכנופיה מחולון כבר היה עצור על מקרי שוד אחרים והוא למעשה הנאשם המרכזי בפרשה. על פי כתב האישום, הוא היה האיש המקשר שהיה מוציא לפועל את מעשי השוד.

באחד ממעשי השוד הגדולים, הכנופיה בראשותו של תושב חולון, שדדה למעלה מ-3 קילוגרמים של משלוח זהב מסוכן תכשיטים שעצר בדרך לתל אביב בתחנת דלק בכביש 6. הם הפתיעו אותו עם כלי נשק, איימו עליו ושדדו ממנו בנוסף לזהב גם כסף מזומן וכרטיסי אשראי.

לחבורה שנעצרה מיוחסים גם ניסיונות שוד של סוכן תכשיטים מבת ים כשבמקרה הראשון הם פספסו ובמקרה אחר, ריססו את הקורבן בגז פלפל במטרה לגנוב מזוודה שהכילה זהב בשווי מאות אלפי שקלים, אך עובר אורח שראה את המתרחש שלף אקדח והם ברחו. גם במקרה שהתרחש בחולון, הצליח סוכן תכשיטים להימלט מהשודדים ונמנע שוד סחורה בשווי מיליוני שקלים.

תושב חולון שנעצר זמן קצר לאחר המקרה האחרון, מואשם גם בשיבוש הליכי חקירה אחרי שהורה לאישתו למחוק הודעות מפלילות מהמכשיר הנייד. הוא נעצר עד תום ההליכים גם בגלל העובדה שרק לפני חודשיים הוגש כנגדו כתב אישום בנסיבות דומות של שוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות